Die van mij was ook best goed:quote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb de beste van het hele topique gemaakt dude.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef M-I-L-F het volgende:
Komt Harry Potter bij de dokter, zegt de dokter:
Ruim je het zelf op, klere jong.
Doed.. je weet het topique naar ongekende, doch enerverende laagte te slepen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:39 schreef M-I-L-F het volgende:
Bwehehe zegt Harry zo tegen Ron: 'JAA RENNEN WE GAAN DOOD! Daar komen de klassenleraren!'
Ron zo van:?
Harry zo van: 'JA DEMENTORS toch jong!!'
Ron:
Beste van het Heule topicquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef M-I-L-F het volgende:
Komt Harry Potter bij de dokter, zegt de dokter:
Ruim je het zelf op, klere jong.
Ik ook niet.. net zoals de helft van die nerdgrappen in dat andere topicquote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Beste van het Heule topic
Maar dat komt eerder omdat ik die wannabee-garpige harry pottenbaksels niet snap
Walgelijk slecht.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef M-I-L-F het volgende:
Zitten madame Hooch en prof Anderling in de auto, zegt prof Anderling 'shit, afslag gemist!'
Zegt madame Hooch zo van:
'Och, ga hier anders links..'![]()
Die van mij was garpigger!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:09 schreef jors het volgende:
dus jan peter gaat zo vissen wat denk je dat ie vangt ZALM
stoot ie even daarna zun teen "VERDONK"
o wacht we hebben het niet over jan peter balkenende
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Bizznitch het volgende:
Ken je de grap van Harry en Ron die in hun eerste jaar naar zwijnsveld gingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef Bizznitch het volgende:
Ken je de grap van Harry en Ron die in hun eerste jaar naar zwijnsveld gingen?geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Ken je die van Marcel en de schroeistaarterige skreeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |