Ik heb Racoon tijdens de theatertour gezien... Echt zo ongelooflijk mooi was dat concert ook omdat ze een hele intieme sfeer wisten te creeëren...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:38 schreef Toad het volgende:
Brother. Wel goed nummer.
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:44 schreef Toad het volgende:
Ik ben er even uit. Ik meld me weer bij de nieuwjaarsreceptie van Michiel of misschien als bij de Coen & .... show straks...
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeef mij, maar ik zit naar de podcast te luisteren van Zoeyzo van gisteren met Gerard in plaats van Michiel op dit moment.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:06 schreef Toad het volgende:
Welke fokkers zijn er vanavond allemaal bij MetMichiel?
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Als het zo door gaat wel.
Zit morgen Michiel weer op Paul's plek trouwens?
De hele week als ik de juiste fax heb doorgekregen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
Als het zo door gaat wel.
Zit morgen Michiel weer op Paul's plek trouwens?
wat een schatjesquote:
Michielientjequote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef Toad het volgende:
Wie is die linkse babe?
quote:
waarom deden jullie dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef MichielV het volgende:
Kut, het blijft me wel achtervolgen he :-)
Je kan best wel lachen met Michiel he.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef MichielV het volgende:
Kut, het blijft me wel achtervolgen he :-)
Volgens mij was dat voor de slachtoffers van de overstromingen in Suriname. Hebben ze de Macarena opgenomen als ik me niet vergis (single en videoclip). Het was namelijk toen ook '90-request week.quote:waarom deden jullie dat eigenlijk?
Als je nou grof geld kreeg voor de serious request actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |