Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn Wario Ware is vandaag verzonden![]()
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.
Ik kocht hem zaterdag bij Intertoys in de winkelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
voor 10 á 15 euro een maand langer wachten? Ben geen Pauperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijs
daarom is hij slecht te krijgen, lang niet iedereen wil zomaar even 60 euro neertellen voor een spel, dat verklaart ook waarom er bij intertoy's/FRS enzo voldoende liggen
elebits 'bekt' lekkerder dan eledeesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen werkelijk. Wat boeit de naam!
omdat mii's tof zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Hij is gewoon jaloers dat ie geen Wii heeft, gewoon een kwestie van af reageren..., geeft niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Over 2 jaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
Ja maar ik werk elke dag van 8 - 18. Lekker weinig tijd dan. En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda. Woon hier ook nog eens in een dorp zonder FRS/BS/Intertoys. Én ik heb hem al twee weken geleden besteld en betaald. Dus ik wacht nog wel even.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou je bent een echte wii fanquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:01 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda.
Ahum in Japan hebben ze dat niet gedaan, en daar staat wii sports nummer 1 in de top20 software op alle hardware (dus het verkoopt beter dan fifa 07 en al die ps2 crap games).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben sports erbij gedaan omdat ze dachten dat ze die anders nooit zouden verkopen
Ja maar afgelopen maandag had ik hem net een dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |