Exact tegelijk zowel het knopje op de Wii als op de WiiMote indrukken en ingedrukt houden tot de lampjes op de Mote niet meer knipperen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mijn WiiMote reageert niet meer...![]()
weet niet zeker of ik dat resyncen wel goed doe, iemand instructies? Moet ik tegelijkertijd zowel op de console als op de Wiimote op het sync knopje drukken en wanneer precies en hoe lang?
Heb batterijen er al uit gehad, console al van stroom af gehad... weet het ff niet..
Waar besteld? Ik wil ooooook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Heb m'n RGB kabel
Zelda ziet er veeeel strakker uit met RGB
Dat flipper spel is anders echt leuk om te doen lekker frusterende als je met groep bentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef Nollem het volgende:
Een van de goedkoopste was bij bol.com.... een flipperspel... leek mij niet zo boeiend
Geprobeerd maar nog zonder succes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Exact tegelijk zowel het knopje op de Wii als op de WiiMote indrukken en ingedrukt houden tot de lampjes op de Mote niet meer knipperen.
Liep hier de eerste keer enorm mee te kloten, tot ik de knopjes dus op exact hetzelfde moment indrukte. Toen was het zo gepiept.
Heb ik ook eens gehad, geen id hoe ik het toe opgelost had.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Geprobeerd maar nog zonder succes.
wanneer moet ik dit doen, tijdens het 'gezondheids-waarschuwingsscherm' of gewoon in het menu?
En die lampjes blijven maar dom door knipperen trouwens, al is het na een seconde of 15 wel in een ander ritme...
enigste optie is hem uit zetten. ( dus wii helemaal uit zetten tot lampje rood is) en dan weer en dan A indrukken op elke controller en hij doet weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Geprobeerd maar nog zonder succes.
wanneer moet ik dit doen, tijdens het 'gezondheids-waarschuwingsscherm' of gewoon in het menu?
En die lampjes blijven maar dom door knipperen trouwens, al is het na een seconde of 15 wel in een ander ritme...
Ga naar het winkelkanaal. Ontkoppel je Club Nintendo Account, wis dan je winkelaccount. Ga dan naar het wiimenu en wis het geheugen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef RipCore het volgende:
Als ik mijn Wii wil verkopen (ik heb geld nodig aangezien ik 4 maanden naar het buitenland vertrek en dus toch niet kan Wii'en), hoe delete ik dan al mijn sporen? Verbindingen en zo is zo gedaan, maar bijvoorbeeld het kopppelen van je Wii aan je Nintendo VIP account en/of winkelkanaal? Hoe gaat dat? En ik heb nog niet eens Zelda uitgespeeld..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Mortale het volgende:
Heb ik ook eens gehad, geen id hoe ik het toe opgelost had.
heb maar 1 controller en die reageert dus niet op A. Batterijen heb ik ook net vervangen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:21 schreef depax het volgende:
enigste optie is hem uit zetten. ( dus wii helemaal uit zetten tot lampje rood is) en dan weer en dan A indrukken op elke controller en hij doet weer.
Meestal duid dit ook op lege batteryen trouwens terwijl de wii ze vol geeft.
Dank. Jammer alleen dat ik hier geen werkende connectie heb, en dus het winkelkanaal niet in kan, en dus niet mijn Club Nintendo VIP Account whatever niet kan ontkoppelen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga naar het winkelkanaal. Ontkoppel je Club Nintendo Account, wis dan je winkelaccount. Ga dan naar het wiimenu en wis het geheugen.
En dat was de oplossing? Ff bewaren die, dat gaat mijn zeker weten ook weer overkomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, hij doet het weer.
kwam eindelijk op het idee om de nunchuk eraf te koppelen...
denk het wel, want heb alle mogelijke manieren van syncen geprobeerd terwijl de nunchuk eraan zat maar toen gebeurde er niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Mortale het volgende:
[..]
En dat was de oplossing? Ff bewaren die, dat gaat mijn zeker weten ook weer overkomen.
Ik heb het ook wel eens gehad, niks werkten toen. Behalve dus eerst de knop op de console in drukken en daarna de knop op de afstandsbedieinjnd. En niet ingedrukt houden. Nederlandse boekje zegt er wat anders over als op de amerikaanse site. Handig is anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
denk het wel, want heb alle mogelijke manieren van syncen geprobeerd terwijl de nunchuk eraan zat maar toen gebeurde er niets.
Dat zou verklaren waarom het nu Eledees heet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef Schimpie het volgende:
Betekent de uitspraak van elebits in het Frans niet 'also, the cocks'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |