Ach. Iedereen die hem wilt hebben heeft hem toch al.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:54 schreef gamefreek het volgende:
Twisted is daarbij met zijn nieuwe besturing ook geweldig, het enige dat niet geweldig is aan Twisted is het ontbreken van een EU release![]()
De drang om een game te kopen is gewoon erg groot, maar van de launch titels spreekt alleen zelda me aan en qua VC kijk ik de kat nog even uit de boom. Een n64 cartridge is op marktplaats goedkoper dan een VC game. Misschien Wario, Misschien volgende maand Excite. Het duurt nog zo lang voor het Maart is. Mario Party, Trauma Center, Wing Island.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Iedereen die hem wilt hebben heeft hem toch al.
En die is zeker leuk. Maar webby, als je twijfelt regel je toch dat iemand anders hem haaltDan kan je hem uitproberen en lenen op een later tijdstip
Daar ben ik ook bang voor ja. Het ziet er wel lollig uit, maar verder... Dan kook ik toch liever echtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Cooking Mama lijkt me wel schattig, maar gaat misschien snel vervelen...
http://www.gamevideos.com/video/id/8140
Heb ik ook. Heb nu een zooi spellen waarvan ik als ik er heel rationeel maar weinig normaal gesproken zou komen. Ik zou zonder blikken en blozen mn collectie kunnen halveren en nog niet eens 10% van de lol inleveren. Ach ja, aan de andere kant kan ik het nu wat beter betalen omdat leven in Roemenie erg goedkoop is maar tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:26 schreef Webby het volgende:
De drang om een game te kopen is gewoon erg groot,
Dat is ook jammer idd. zoveel DS ports. Trauma center is echt typisch iets voor een stylus, dan kan je precies werken ipv vaag in de lucht zwaaien. Cooking mama vermaak ik me erg mee, maar om het nou ook op de Wii te hebben voor 2x de prijs van de DS. De controller is innovatief, doe er dan ook iets innovatiefs mee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Met acht spelers tegelijk op 1 Wii Bust-A-Move spelen! Intens!
Woei!
TBDquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
Wanneer komt Mario Strikers uit?
Waarom staat er dat je 18 moet zijn om deze filmpjes te bekijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Met acht spelers tegelijk op 1 Wii Bust-A-Move spelen! Intens!
Woei!
Volgens mij 50 ipv. 60. En als je goed online zoekt vind je hem ook wel voor 40. Maar die drempel van 50 maakt het ook zo'n twijfel geval voor mij. Plus dat er gewoon behoefte is aan een goede titel. Straks heb je sports, play, wario, monkey ball, rayman, mario party, etc. Dan ben je minigames zo ondertussen wel zat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef speknek het volgende:
Klopt het dat je voor Wario Ware de volle prijs moet betalen?.
Bij play.com staat MP3:Corruption trouwens:
Due for release on 23/02/2007
Da's al best snel.
die verkoper haat ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef Brentmeister het volgende:
Gisteren eindelijk een 2e controller kunnen kopen. Gewoon bij de lokale intertoysNadat we gevraagd hadden of ze nog wii-controllers hadden zei de verkoper direct nee en ze wisten ook niet wanneer wel
Even later bedacht ie zich, toch maar even achter kijken. En ja hoor, ze hadden nog een paar achter liggen.
![]()
Nou het was geen dik lui wijfquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die verkoper haat ik.
zijn meestal die dikke luie wijven.
heeft u zon wii afstands bediening mevrouw?
NEE!
echt niet?
komt er een collega van de hoer aangelopen en die geeft me gewoon een wiimote...
Jij kwam vandaag mn wii binnen wandelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef QuadiX het volgende:
Het valt me op dat het randje van de wii-mote aan de zijkant zich langzaam aan vult met vuil.
Moet ik dat ding ook nog eens elke week gaan poetsen![]()
Overigens heeft iemand al wii-play in de winkel zien liggen rond Amsterdam / Hoofddorp?
Gelukkig zat er bij mij een kerel...hij had zelf ook de wii en was dus zeer enthousiast dat ik hem ook kochtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou het was geen dik lui wijfMaar dat is idd zeer storend, ik kan me voorstellen dat veel mensen allaang weer weggelopen waren. Tja, dan begrijp ik wel dat het nergens verkrijgbaar is
Op soorgelijke wijze heb ik mijn wii ook vekregen trouwens.
Ik ga er ook maar 1 halen denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Mortale het volgende:
Ik wil de RGB kabel!
45 i.p.v. 50 bedoel jequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Volgens mij 50 ipv. 60. En als je goed online zoekt vind je hem ook wel voor 40. Maar die drempel van 50 maakt het ook zo'n twijfel geval voor mij. Plus dat er gewoon behoefte is aan een goede titel. Straks heb je sports, play, wario, monkey ball, rayman, mario party, etc. Dan ben je minigames zo ondertussen wel zat.
Ja, dat is gewoon waziger. De standaard composietkabel zuigt enorm in vergelijking met de rgb- en componentkabelquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar 1 halen denk ik.
Heb namelijk elke keer het idee dat ik een bril moet kopen als ik heb zitten Wii-en, alles is zo wazig.
Heb jou nog niet zijn rond wandelen. Wel al Johnny Dep, Sugar Lee Hooper. En ik zie net ook ijsvogel rondwandelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Jij kwam vandaag mn wii binnen wandelen
Zelda?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Hehe eerste indruk van wario ware: wat kan je allejezus veel met die remote simuleren zeg
Of het leuk blijft is een 2e, het oogt leuk, maar ik heb ook al rayman liggen. Ach vind ik het niets na een aantal dagen, dan kan ik het spel altijd wel ruilen voor een ander spelleke.
Ik heb dat ook, heb monkey ball liggen, nog geen 2 uur aan besteed, eerst zelda.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Wario Ware maar aangeschaftAlleen nog niet gespeeld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
ik heb eigenlijk ook nooit gedacht dat dat uberhaupt mogelijk zou zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Vet bagger uitgewerkt dat met die SD kaart. Wil niet eens channels/save games afspelen vanaf de SD kaart. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston). Zelfs al geupdate (die van vandaag)
channels wel legaal verkregen? t werkt dus niet als jij de VC spelletjes van je vriendjes gaat zitten kopieren he...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Vet bagger uitgewerkt dat met die SD kaart. Wil niet eens channels/save games afspelen vanaf de SD kaart. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston). Zelfs al geupdate (die van vandaag)
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston).
Ik doe alles legaal, als je kopieert gaat de gaat de game-industrie er alleen maar op achteruit. Mensen werken zich te pletter en sommige mensen branden gewoon hun harde werk op een voor niks op een schijfje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef floppie86 het volgende:
[..]
channels wel legaal verkregen? t werkt dus niet als jij de VC spelletjes van je vriendjes gaat zitten kopieren he...![]()
Die mensen werden vanaf 8 december continu plat gebeld voor de Wii, ik zou ook gek worden als er weer een vraag wordt gesteld over de Wiiquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die verkoper haat ik.
zijn meestal die dikke luie wijven.
heeft u zon wii afstands bediening mevrouw?
NEE!
echt niet?
komt er een collega van de hoer aangelopen en die geeft me gewoon een wiimote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |