NEe zeker niet. Goede game. Trek je niets aan van de slechte recensies. Het is gewoon een oerdegelijke game met goede besturing. Je moet er ff aan wennen, maar als je er aan gewend bent is ziek accuraat. Zwaardvechten 00wnt ook en het spel ziet er 3x beter uit dan de meeste gamecube games.quote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik vermaak me dus nog het meest met Wii Sports bij gebrek aan Zelda. (Stomme GC-shop..waarom heb ik nou weer vooruit betaald
)
Goeie tip! Ik ga me aanmeldenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:37 schreef Haay1971 het volgende:
Misschien nog een tipje voor mensen die krap bij kas zitten en toch af en toe accessoires of games voor hun Wii willen kopen... Als je je aanmeldt bij No Ties / Invotes dan krijg je af en toe een vragenlijst waarvoor je bij volledig beantwoorden punten (ePoints) verdient. Per 1000 ePoints kun je die laten uitbetalen in digitale kadobonnen (van 10 euro) voor bv. de FreeRecordShop of Bol.com.
oke dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:36 schreef Tware het volgende:
[..]
NEe zeker niet. Goede game. Trek je niets aan van de slechte recensies. Het is gewoon een oerdegelijke game met goede besturing. Je moet er ff aan wennen, maar als je er aan gewend bent is ziek accuraat. Zwaardvechten 00wnt ook en het spel ziet er 3x beter uit dan de meeste gamecube games.
Idem hier. Wacht ook nog steeds op Zelda welke ik bij GCShop besteld heb en vooruitbetaald. Maar mocht ik hem voor een redelijke prijs (max. 55 euro) ergens anders tegenkomen dan koop ik hem daar en cancel ik m'n bestelling bij GCShop en laat m'n vooruitbetaling wel terugboeken. Heb al met GCShop gemailed, en ze zeiden te hopen eind van de week een lading Zelda's binnen te krijgen, maar hij had geen garantie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik vermaak me dus nog het meest met Wii Sports bij gebrek aan Zelda. (Stomme GC-shop..waarom heb ik nou weer vooruit betaald
)
ze hebben sports erbij gedaan omdat ze dachten dat ze die anders nooit zouden verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Volgens mij was het een bewuste keuze van Nintendo om er geen online optie in te proppen. Wii Sports met goed uitgewerkte multiplayer en een ranking board van de wereld, europa, land en al je vrienden (dus verschillende niveaus) was echt met verre afstand de beste game op de Wii geweest en dat had de softwareverkopen ernstig geschaad denk ik
street fighter en super probotectorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
leuk nieuws : OoT en 35 anderen naar Virtual Console
n00bquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef Jesse- het volgende:
legend of zelda is anders niet te doen zonder kaart
Echtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef metalheadBOC het volgende:
Goed Nieuws!
OoT en 35 anderen naar Virtual Console
Super probotector,Street Fighter en Streets of Rage![]()
![]()
Nou dan shop ik inderdaad ook wel even verderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:50 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Idem hier. Wacht ook nog steeds op Zelda welke ik bij GCShop besteld heb en vooruitbetaald. Maar mocht ik hem voor een redelijke prijs (max. 55 euro) ergens anders tegenkomen dan koop ik hem daar en cancel ik m'n bestelling bij GCShop en laat m'n vooruitbetaling wel terugboeken. Heb al met GCShop gemailed, en ze zeiden te hopen eind van de week een lading Zelda's binnen te krijgen, maar hij had geen garantie.
Van de launchgames ga ik verder geen game voor de volle prijs kopen. RRR lijkt me wel geinig als party game, maar daar ga ik echt niet meer dan 40 euro voor betalen. Idem voor SMB:BananaBlitz trouwens.
Gelukkig heb ik niet zo veel tijd om dagelijks uren achter m'n Wii te zitten, dus ik verwacht de komende weken wel zoet te zijn met Zelda, ha ha ha.![]()
Presentatie is op een Mac gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5136252806353451439&q=felix+domke
Is ook ergens de hele lijst te vinden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef metalheadBOC het volgende:
Goed Nieuws!
OoT en 35 anderen naar Virtual Console
Super probotector,Street Fighter en Streets of Rage![]()
![]()
Ik heb m'n bestelling voor Rayman bij GCShop vanochtend geannuleerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik zou Rayman alleen kopen als je vaak met meerdere personen speelt. Singleplayer is hij kort en zeer matig. Maar Red steel loop ik ook nog niet echt warm voor. Opzich is het wel een geinige FPS, maar de brakke graphics maken het tot een erg matige standaard shooter.
)
Probleem is dat ik geen alternatief zie op dit moment. Geen enkele shop heeft hem op voorraad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik heb m'n bestelling voor Rayman bij GCShop vanochtend geannuleerd.
Normaal hebben ze alles goed op orde, ik weet niet waar ze nu mee bezig zijn. Het lijkt wel alsof ze geen 1 spel op voorraad hebben en reageren uiterst traag op email. Ik hoop dat ik m'n geld snel terug heb..
Loop een willekeurige Intertoys binnen en de kans is groot dat ze 'm hebben liggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen alternatief zie op dit moment. Geen enkele shop heeft hem op voorraad.
Ok, laten we het bij de "toffe" games houden dan (Red Steel, Rayman, Monkeyball, dat soort zooi)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef Nollem het volgende:
Een van de goedkoopste was bij bol.com.... een flipperspel... leek mij niet zo boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |