Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn Wario Ware is vandaag verzonden![]()
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.
Ik kocht hem zaterdag bij Intertoys in de winkelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
voor 10 á 15 euro een maand langer wachten? Ben geen Pauperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijs
daarom is hij slecht te krijgen, lang niet iedereen wil zomaar even 60 euro neertellen voor een spel, dat verklaart ook waarom er bij intertoy's/FRS enzo voldoende liggen
elebits 'bekt' lekkerder dan eledeesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen werkelijk. Wat boeit de naam!
omdat mii's tof zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Hij is gewoon jaloers dat ie geen Wii heeft, gewoon een kwestie van af reageren..., geeft niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Over 2 jaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
Ja maar ik werk elke dag van 8 - 18. Lekker weinig tijd dan. En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda. Woon hier ook nog eens in een dorp zonder FRS/BS/Intertoys. Én ik heb hem al twee weken geleden besteld en betaald. Dus ik wacht nog wel even.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou je bent een echte wii fanquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:01 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda.
Ahum in Japan hebben ze dat niet gedaan, en daar staat wii sports nummer 1 in de top20 software op alle hardware (dus het verkoopt beter dan fifa 07 en al die ps2 crap games).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben sports erbij gedaan omdat ze dachten dat ze die anders nooit zouden verkopen
Ja maar afgelopen maandag had ik hem net een dagquote:
quote:I understand you had contacted Cheryl Daly, Director of Communications at NATAS to confirm if Sony won for their PS3 controller. This is incorrect, Sony won for their dual shock analog controller. The award is from the Video Game Technology Group. It was nominated by our internal group and considered along with the Nintendo D-Pad both of which were considered Emmy worthy for the development of the generation of controllers that followed the classic joysticks.
I would like to confirm that Sony did not win for their PS3 controller, they won for their Dual Shock Analog controller.
Dan nog klopt het volgens mij niet - de analoge stick van de dual shock is overgenomen van die van de nintendo 64quote:
Net alsof er nog iemand is die hem serieus neemtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Oksel het volgende:
En Ruzbeh, de grootste Wii hyper heeft wéér geen console..
http://www.infendo.com/20(...)rd-for-use-of-a.htmlquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan nog klopt het volgens mij niet - de analoge stick van de dual shock is overgenomen van die van de nintendo 64
Wat een verassingquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Oksel het volgende:
En Ruzbeh, de grootste Wii hyper heeft wéér geen console..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:30 schreef Webby het volgende:
http://www.infendo.com/20(...)rd-for-use-of-a.html
ik heb de afgelopen dagen me wii nie eens aangehad....quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook weer lekker Zelda'en![]()
heerlijk, die ADV middagjes
*afmeldt*quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof er nog iemand is die hem serieus neemt
Ik heb dat ook. ik heb hem nu al sinds zondag niet meer aan gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen me wii nie eens aangehad....
gewoon geen zin meer in na een dag werken...
same here idd.. (overigens zondag nog wel tot 1 uur 's avonds gewii'tquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. ik heb hem nu al sinds zondag niet meer aan gehad.
Lost moet je dumpen. Die serie begint verhaallijnen maar doet er vervolgens niets mee. Vind ik dus een goed voorbeeld van je publiek misbruiken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook al even niet meer gespeeld, maar ik kon in Zelda de ijswereld niet vinden en kreeg daarna 12 dvd's Lost in mijn handen. Ben die dus eerst even aan het kijken
En dan nog, als Zelda eenmaal uit is duurt het nog even voor het aanbod games toereikend is om een nieuwe game te kopen. Pas in Maart begint het te komen.
Jij vind dat...... En dat wil je vertellen in het wii topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Lost moet je dumpen. Die serie begint verhaallijnen maar doet er vervolgens niets mee. Vind ik dus een goed voorbeeld van je publiek misbruiken.
ik heb vandaag gebeld voor WW en donderdag middag of uiterlijk vrijdag morgen heb ik hem in mijn collectie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij vind dat...... En dat wil je vertellen in het wii topicDat moet je niet doen!
Heeft iemand trouwens wario ware al in de winkel gespot.
Woei! Ik wil ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb vandaag gebeld voor WW en donderdag middag of uiterlijk vrijdag morgen heb ik hem in mijn collectie.![]()
nope helaas niet..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef suus21 het volgende:
het is mij nog steeds niet duidelijk of je nu online kunt spelen? kun je met wii sports tegen anderen online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |