Ik snap jou ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Elebitsdees, overhyped spelIk snap echt heel die hype niet.
Ik denk dat je de 'fun' van Elebitdees beter begrijpt als je Half Life 2 op de PC gespeeld hebt. Daar kun je als speler allerlei voorwerpen manipuleren, optillen, tegen elkaar gooien, stapelen, van een trap laten stuiteren, etc. Dat is gewoon leuk, zeker als het ook functioneel in puzzels wordt toegepast. Van wat ik in Eledees gezien heb zit er vergelijkbare physics in en vergelijkbaar manipuleren van voorwerpen in puzzelvorm. Plus de mogelijkheid zelf je eigen levels te kunnen maken, en die via Wii-connect24 (?) met anderen te kunnen delen. Ben er wel benieuwd naar!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef floppie86 het volgende:
ik snap elebits ook niet helemaal.. beetje met een grafisch lelijk straaltje op dingen "schieten"![]()
Die staat bij de bartsmit hier al sinds de launch, maar ik vroeg daar toen wat over maar dat blijkt gewoon een dvd player te zijn met een wii hoes.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Die demokiosks zag ik al wel langer staan. Wel jammer dat ze niet speelbaar zijn. Ook erg jammer dat de kwaliteit van het filmpje zwaar kut is. Veel te veel compressie.
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef Roi het volgende:
Jawoll die stond erin.
Maar zonder controllers. Op de TV werd een filmpje van Wii sports afgespeeld.
Volgens mij niet want jou Wii-mote is niet gesynct met die tentoongestelde Wii.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:49 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)
Geen N64 spellen helaas. 1000 punten vind ik nog steeds te veel geld. Bovendien heb ik Mario 64 voor m'n N64 en m'n DS, dus 2 keer is wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
![]()
[..]
welke vc games heb je er op gespeeld? ben een beetje benieuwd of n64 spellen er lekker mee spelen.
Je was vanmorgen inderdaad niet meer grijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:16 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 'fun' van Elebitdees beter begrijpt als je Half Life 2 op de PC gespeeld hebt. Daar kun je als speler allerlei voorwerpen manipuleren, optillen, tegen elkaar gooien, stapelen, van een trap laten stuiteren, etc. Dat is gewoon leuk, zeker als het ook functioneel in puzzels wordt toegepast. Van wat ik in Eledees gezien heb zit er vergelijkbare physics in en vergelijkbaar manipuleren van voorwerpen in puzzelvorm. Plus de mogelijkheid zelf je eigen levels te kunnen maken, en die via Wii-connect24 (?) met anderen te kunnen delen. Ben er wel benieuwd naar!
Overigens, sinds ik m'n Wii ook op MapWii heb gezet, heb ik al enkele verzoeken van plaatsgenoten (mede Almere-bewoners dus) gekregen om Wii-vriendjes te worden... Werkt goed dus!
En ik heb gisteravond Ebayzo ook aan mijn Wii toegevoegd
ik dacht wat laad google sloom voor een video van 42 seconden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5136252806353451439&q=felix+domke
Je kan op http://www.wiigamer.nl ff een review van beide games lezen. Ik zelf heb Rayman en vind hem geweldig, en ik denk dat ik Red Steel zou huren ofzo vanwege wat slechtere recenties.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
Toen ik mijn Zelda spel op het internet zette kreeg ik meteen 10 reacties, kan hem ruilen voor Red steel of COD3 of Rayman. Ik neig op het moment iets meer naar red steel dan rayman, is dat wel een goed idee?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef tonks het volgende:
Wiigamer.nl neem ik niet eens serieus, zelda een 10 geven.
Je krijgt tussen de 150 en 350 punten per ingevulde vragenlijst. Hoe vaak je uitgenodigd wordt voor die vragenlijst is afhankelijk van hoe interessant je bent voor bedrijven die je mening ergens over willen weten. Zo had ik gisteravond een vragenlijst over Internet+telefonie (zat UPC achter volgens mij) en over thee (Pickwick). Die leverde me 300 punten op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:40 schreef tonks het volgende:
En hoe lang duurt het voordat je 1000 epoints krijgt? En hoe lang duurt het voordat je dan je bon hebt?
Ja maar jij had sowieso een aversie tegen Zelda TP (waarom eigenlijk)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef tonks het volgende:
Wiigamer.nl neem ik niet eens serieus, zelda een 10 geven.
quote:PlayStation 3 kaapt prijzen weg
Door Yoeri Lauwers - dinsdag 9 januari 2007 09:12 - Bron: Gamesindustry - Submitter: x Gotcha x - Views: 10.391 - Permalink
Ondanks de niet altijd even positieve berichtgeving over de Playstation 3, is het apparaat wel uitgebreid in de prijzen gevallen. Bovendien kondigde Sony aan dat het een miljoen consoles naar Noord-Amerikaanse retailers verstuurd heeft.
De fameuze Sixaxis-controller van de next-gen console kreeg een award van de National Academy of Television Arts and Sciences. Nochtans ontstond er behoorlijk wat opschudding toen duidelijk werd dat de controller zelf niet zou kunnen schudden, omdat dit het toevoegen van bewegingsdetectie zou bemoeilijken. Daarnaast ging de Playstation 3 aan de haal met de titel van 'Best of Innovation 2007' in de aanloop naar de CES-beurs, kreeg de console een plaatsje in de top20 van meest vernieuwende producten volgens PC World en werd het apparaat verkozen tot favoriet van de redactie van Sound and Vision. Tot slot dichtte de Digital Entertainment Group de console een Digital Innovation Award toe. Ceo Jack Tretton van Sony Computer Entertainment America verkondigde trots dat de volledige kracht van de spelcomputer nog onthuld moet worden en dat alles wat men tot nu toe laten zien heeft, slechts een voorproefje is van wat nog komen zal in de volgende jaren.
Ja moet je maar eens op tweakers die discussie bij dat nieuws item lezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef depax het volgende:
Grappig dit meeste innovatieve controller
Ooh ja tis een sony sponsered event
[..]
quote:En de winnaar van de WC-eend award is..... WC-eend !!
Ik denk dat ik mini games leuker vind dan normale games daarom ga ik ook wario ware sowieso kopen en Rayman heeft volgens mij een aantal mini games die je met 2 personen kunt spelen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ja maar jij had sowieso een aversie tegen Zelda TP (waarom eigenlijk)
Hoewel ik een 10 altijd een fout cijfer vind, maar de reviews van Redsteel en Rayman zijn netjes. Maar wat je je eigenlijk moet afvragen is:
Ga je voor minigames en veel humor: Rayman
Ga je voor een shooter (met wat extra's): Red Steel
Verschild per minigame, de een speel je allemaal te gelijk en andere speel je na elkaar....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mini games leuker vind dan normale games daarom ga ik ook wario ware sowieso kopen en Rayman heeft volgens mij een aantal mini games die je met 2 personen kunt spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |