Ik sta er nog niet inquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef s0ul1991 het volgende:
mijn wii nr ist: 7908-3686-6134-8252
ik voeg iedereen uit de OP toe
Is al gebeurd hoor, maar dat gaat niet instantaanquote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dan moet je een mailtje sturen.
TVP
Leukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Ik zag een Wii stand in een winkel vandaag!
Je kon er alleen niet mee spelen..
Ze hadden geen Wii's nogquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Nee helaas niet, een van de sterkste kanten van Call of Duty serie is toch de multyplayerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Shazbot het volgende:
Kon je met COD3 nou wel of niet multiplayen? Als in met zijn 2'een(of meer) op 1 Wii, tegenelkaar spelen in splitscreen?
''Iedereen die op de Wii wil spelen kan er ook op spelen'' Hoe bedoel je Roi ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Ik snap jou ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Elebitsdees, overhyped spelIk snap echt heel die hype niet.
Ik denk dat je de 'fun' van Elebitdees beter begrijpt als je Half Life 2 op de PC gespeeld hebt. Daar kun je als speler allerlei voorwerpen manipuleren, optillen, tegen elkaar gooien, stapelen, van een trap laten stuiteren, etc. Dat is gewoon leuk, zeker als het ook functioneel in puzzels wordt toegepast. Van wat ik in Eledees gezien heb zit er vergelijkbare physics in en vergelijkbaar manipuleren van voorwerpen in puzzelvorm. Plus de mogelijkheid zelf je eigen levels te kunnen maken, en die via Wii-connect24 (?) met anderen te kunnen delen. Ben er wel benieuwd naar!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef floppie86 het volgende:
ik snap elebits ook niet helemaal.. beetje met een grafisch lelijk straaltje op dingen "schieten"![]()
Die staat bij de bartsmit hier al sinds de launch, maar ik vroeg daar toen wat over maar dat blijkt gewoon een dvd player te zijn met een wii hoes.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Die demokiosks zag ik al wel langer staan. Wel jammer dat ze niet speelbaar zijn. Ook erg jammer dat de kwaliteit van het filmpje zwaar kut is. Veel te veel compressie.
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef Roi het volgende:
Jawoll die stond erin.
Maar zonder controllers. Op de TV werd een filmpje van Wii sports afgespeeld.
Volgens mij niet want jou Wii-mote is niet gesynct met die tentoongestelde Wii.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:49 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |