quote:Stel dat de volgende vooraanstaande fabrikanten morgen elk een nieuwe spelcomputer zouden produceren die allemaal zeer sterk op elkaar lijken, welk merk zou je dan waarschijnlijk kiezen?
Sony
Microsoft
Nintendo
Vind Revolution nog steeds veel beter dan 'Wii'quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Neverstop het volgende:
Lijkt wel op de rel die ontstond toen Revolution omgedoopt werd naar Wii.
Over een maand vindt iedereen het fantastisch.
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef WjeroneW het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat sommige mensen Revolution beter vinden..de besturing is anders dan bij de Wii..
maar zelf vind ik dat Nintendo een grote stap heeft gemaakt..(op positieve manier)
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukkenquote:
welke vc games heb je er op gespeeld? ben een beetje benieuwd of n64 spellen er lekker mee spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Phonebone het volgende:
Van 't weekend eindelijk 's een Classic controller kunnen kopen.![]()
Ligt lekker in de hand en m'n VC spellen spelen er geweldig mee.
Vind het alleen echt debiel dat je er geen gamecube spellen mee kunt spelen.
De L en R triggers lijken er zelfs voor gemaakt...![]()
Ach ja, ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met dingen aanschaffen voor m'n Wii.
Ga naar het PS3 topic dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Ik ga een beetje lopen schreeuwen tegen mijn console, dat domme bewegen is al erg genoeg.
Berichtje binnen en beantwoord!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukken.
In de rush van het spel ff vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat staat ZO duidelijk aangegeven...
echter heb ik soms de neiging dat ik me wiimote breek, ik druk die A soms zo hard in..
(beetje zovan: hoe harder ik druk hoe meer effect ik heb)
kheb je vanmiddag toegevoegd!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
Ik sta er nog niet inquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef s0ul1991 het volgende:
mijn wii nr ist: 7908-3686-6134-8252
ik voeg iedereen uit de OP toe
Is al gebeurd hoor, maar dat gaat niet instantaanquote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dan moet je een mailtje sturen.
TVP
Leukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Ik zag een Wii stand in een winkel vandaag!
Je kon er alleen niet mee spelen..
Ze hadden geen Wii's nogquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Nee helaas niet, een van de sterkste kanten van Call of Duty serie is toch de multyplayerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Shazbot het volgende:
Kon je met COD3 nou wel of niet multiplayen? Als in met zijn 2'een(of meer) op 1 Wii, tegenelkaar spelen in splitscreen?
''Iedereen die op de Wii wil spelen kan er ook op spelen'' Hoe bedoel je Roi ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |