ruzie met de burenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef Nollem het volgende:
Dat zou toch cool zijn?
Dat je naast de bewegingen ook de geluiden van Dragonball er bij moet maken.
Ghoku's Kamehameha
Krillins Disk
En overal dat geschreeuw bij van het powerlevel dat moet stijgen... jeez... ken je klassiekers
Inleven heet datquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Ik ga een beetje lopen schreeuwen tegen mijn console, dat domme bewegen is al erg genoeg.
quote:Er is geen sprake meer van Elebits...
Elebits is verleden tijd. Lees inside waarom...
Schrik niet; het intro en de titel zijn expres zo gekozen om jullie bij de les te krijgen. Het is namelijk niet dat de game gecanceled is of iets dergelijks; nee, hij krijgt een naamsverandering.
Voortaan zal Elebits door het leven gaan als Eledees. De reden voor de naamsverandering is niet bekend.
Als het goed verschijnt Eledees ergens in het tweede kwartaal van 2007 in de Europese winkels.
Bron: Eurogamer
quote:De Wii-game Elebits, waarin je in alledaagse locaties op zoek moet naar kleine, groene beestjes, zal in Europa op de markt komen onder de naam Eledees. Het spel komt in de lente van dit jaar op de markt. Waarom de naam precies is gewijzigd is onbekend. Misschien was de naam Elebits al een geregistreerd handelsmerk in Europa, of is een Elebit een heel vies woordje in het Frans. De nieuwe titel komt qua uitspraak in de buurt van LED's, die soms net als de voormalige Elebits, klein en groen zijn. Of moeten we het toch uitspreken als in Little Britain: "I'm Eledee!"?
In de zomervakantie riep ik de hele tijd "Objection" tegen mijn DSquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Ik ga een beetje lopen schreeuwen tegen mijn console, dat domme bewegen is al erg genoeg.
quote:Stel dat de volgende vooraanstaande fabrikanten morgen elk een nieuwe spelcomputer zouden produceren die allemaal zeer sterk op elkaar lijken, welk merk zou je dan waarschijnlijk kiezen?
Sony
Microsoft
Nintendo
Vind Revolution nog steeds veel beter dan 'Wii'quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Neverstop het volgende:
Lijkt wel op de rel die ontstond toen Revolution omgedoopt werd naar Wii.
Over een maand vindt iedereen het fantastisch.
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef WjeroneW het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat sommige mensen Revolution beter vinden..de besturing is anders dan bij de Wii..
maar zelf vind ik dat Nintendo een grote stap heeft gemaakt..(op positieve manier)
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukkenquote:
welke vc games heb je er op gespeeld? ben een beetje benieuwd of n64 spellen er lekker mee spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Phonebone het volgende:
Van 't weekend eindelijk 's een Classic controller kunnen kopen.![]()
Ligt lekker in de hand en m'n VC spellen spelen er geweldig mee.
Vind het alleen echt debiel dat je er geen gamecube spellen mee kunt spelen.
De L en R triggers lijken er zelfs voor gemaakt...![]()
Ach ja, ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met dingen aanschaffen voor m'n Wii.
Ga naar het PS3 topic dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Berichtje binnen en beantwoord!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukken.
In de rush van het spel ff vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat staat ZO duidelijk aangegeven...
echter heb ik soms de neiging dat ik me wiimote breek, ik druk die A soms zo hard in..
(beetje zovan: hoe harder ik druk hoe meer effect ik heb)
kheb je vanmiddag toegevoegd!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |