Uhmm ja en wat is de tip?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat nummer duurt meer als een uur
Welk gedeelte?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Lod het volgende:
Bach: 01 - Cello Suite No. 1 in G major
Eerst de liedjes laten analyzen die je hebt. vervolgens op mix drukken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb het programma ook. Alleen wordt mijn computer er echt heeel traag van. Hoe werkt die functie die jij gebruikt?
Lastig te vinden.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Gert Vlok Nel - Rivier
Ben benieuwd wat de tip wordt!
de tip is om te onthouden dat ik maar een 996mhz pjoetertje heb, dat een lied van een uur best lang downloaden is. en helemaal daarna om te analyzenquote:
Da's minder!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lastig te vinden.
sta nu in soulseek op place in line 59
[..]
Ik heb em nu binnen eindelijk die ene. moet em nog wel even omzetten naar mp3 van m4a.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's minder!
Een makkelijkere dan maar:
Pavement - Gold Soundz
Krijg ik de tip pas als ik een fotoboek heb dan??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb em nu binnen eindelijk die ene. moet em nog wel even omzetten naar mp3 van m4a.
Maak jij ff een fotoboek
Ja, vanwaar die fotoboekobsessie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Krijg ik de tip pas als ik een fotoboek heb dan??![]()
laaaat ook maar noobs ^_^quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Krijg ik de tip pas als ik een fotoboek heb dan??![]()
morgen gert vlokquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:31 schreef methodmich het volgende:
Liefs Uit Londen van Bløf naar aanleiding van Bach?
Ik ben wel erg benieuwd naar mijn tips nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |