abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45158943
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Toen hoorde ik het 3FM kuiken Munich zingen inderdaad.
Je wordt nooit moe van jezelf?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  maandag 8 januari 2007 @ 22:01:35 #27
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45160277
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45160730
quote:
Editors are ready to compete with The Killers and Razorlight on their new album.
Dat vind ik dan wel weer een grappige uitspraak
  maandag 8 januari 2007 @ 22:19:02 #29
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45161169
Tjah, ze willen blijkbaar een zeer matig album uitbrengen, zou jammer zijn.
  Moderator dinsdag 9 januari 2007 @ 00:47:25 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45166646
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt niet Na een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:13:18 #31
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45167165
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt niet Na een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
pi_45169464
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tjah, ze willen blijkbaar een zeer matig album uitbrengen, zou jammer zijn.
Ik vind het wel positief klinken allemaal
quote:
He said: "We are making the songs that will compete with your Killers and Razorlights and I don't see why we shouldn't do so. I think we've got them in our sights with this record."
Hoop dat ze niet te commercieel gaan doen en ik hoop dat ze hun eigen stijl aanhouden. Maar ik denk dat ze alleen kwa bekendheid ed willen concureren met hun collega's.
quote:
He said: "There are four or five huge, massive sounding songs...Songs like 'Bullets' and 'Munich' were big songs and that is something we haven't shied away from."
Kijk, als ze een heel album vol kunnen maken met dat soort nummers

Ik kijk er in ieder geval al naar uit!
pi_45169979
quote:
The album, which is set to be released in April
Kadotip!

Ben echt erg benieuwd, van Razorlight- en The Killersspinoffs hebben we er onderhand toch al wel genoeg? Laten ze inderdaad gewoon lekker Editors blijven. Hoewel er misschien ook weer mensen zijn die hen totaal niet een eigen ding vinden doen. Misschien.

Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:56:13 #34
165299 KillingMoon
Desire is a terrible thing
pi_46380288
Het nieuwe album zou 'grootser' klinken. Ook ik hoop dat ze hun stijl behouden, ik verkies de Interpol/Editors stijl toch boven de Razorlight stijl.
pi_46402467
Heb ze inmiddels een keer of vier live gezien, maar de laatste keer is alweer afgelopen zomer. Maar met het nieuwe album verwacht ik ze wel weer op de festivals

Nog wat leuke nummers voor wie ze nog niet kent: Find yourself a safe place, French Disko en covers van Feel Good Inc. en Orange Crush
pi_46402919
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 21:29:30 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46410131
Leven the Editors nog dan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_46410352
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef MaJo het volgende:
Leven the Editors nog dan
ja
pi_46412376
ow, Editors wordt flink afgezeken geloof ik. Onterecht vind ik. De vergelijkingen met Joy Division snap ik niet zo goed. Interpol heeft veel meer gejat van die band en die wordt alom geroemd bij het indiegepeupel of zo... Editors is live trouwens wel opwindend te noemen...

Verder een band die over het algemeen geen fuck om uiterlijk en imago geeft. Geen rare hoedjes, mutsen, schaaltjes, mascara of overmatig drugsgebruik te bekennen.
  zondag 18 februari 2007 @ 12:43:52 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46421678
Ik weet nog wel dat toen the Editors op Lowlands stonden ze met geleende instrumenten speelden
slechte tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_46425624
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Verder een band die over het algemeen geen fuck om uiterlijk en imago geeft. Geen rare hoedjes, mutsen, schaaltjes, mascara of overmatig drugsgebruik te bekennen.
onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..
Editors mogen nog niet in de schaduw van Interpol staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van Joy Division mogen staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van The beatles mogen staan
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_46425989
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..
Editors mogen nog niet in de schaduw van Interpol staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van Joy Division mogen staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van The beatles mogen staan
Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.
pi_46426284
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.
Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.
pi_46426333
Editors is echt geweldig. Heb The Back Room zo ontzettend vaak geluisterd. Zeker het beste album van 2005 voor mij.

Ik hoop dat ze snel weer wat nieuws uitbrengen. Zelfs alle B-sides vond ik erg goed.
pi_46430450
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.
Nee, interpol niet. Die zijn live alleen wat saai vrees ik.
  Moderator zondag 18 februari 2007 @ 16:42:28 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46430549
Ik wil ze wel een keer live zien Hoewel ik de nummers wel veel van hetzelfde vind...
pi_46430981
De singles zijn lang niet de beste van de cd. Dat viel mij vooral op.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:00:38 #48
64792 Mryc
play me one more song
pi_46436139
Ik wil nieuw luistermateriaal
pi_46445800
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Heb ze gezien op PP vorig jaar. Vond dat Tom wel wat spastiche trekjes had tijdens het optreden, maar denk dat dat hier al wel bekent is.
Hehe, ja dat had ik ook gezien.

Laatste keer dat ik ze gezien heb, was in het Paard Den haag, alweer een jaar (?) geleden.

Super optreden
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_46450998
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hehe, ja dat had ik ook gezien.

Laatste keer dat ik ze gezien heb, was in het Paard Den haag, alweer een jaar (?) geleden.

Super optreden
Ik lees de quote, ik denk: 'hey, dat heb ik ook eens geschreven'. Blijk dat het een quote van mij is . Goedemorgen Goover .

Komt er eigenlijk al een nieuw album aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')