Je wordt nooit moe van jezelf?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Toen hoorde ik het 3FM kuiken Munich zingen inderdaad.
Dat vind ik dan wel weer een grappige uitspraakquote:Editors are ready to compete with The Killers and Razorlight on their new album.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt nietNa een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
Ik vind het wel positief klinken allemaalquote:Op maandag 8 januari 2007 22:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tjah, ze willen blijkbaar een zeer matig album uitbrengen, zou jammer zijn.
Hoop dat ze niet te commercieel gaan doen en ik hoop dat ze hun eigen stijl aanhouden. Maar ik denk dat ze alleen kwa bekendheid ed willen concureren met hun collega's.quote:He said: "We are making the songs that will compete with your Killers and Razorlights and I don't see why we shouldn't do so. I think we've got them in our sights with this record."
Kijk, als ze een heel album vol kunnen maken met dat soort nummersquote:He said: "There are four or five huge, massive sounding songs...Songs like 'Bullets' and 'Munich' were big songs and that is something we haven't shied away from."
Kadotip!quote:The album, which is set to be released in April
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik snap wel dat je Joy Division en Editors qua stijl met elkaar kunt vergelijken maar zo verschrikkelijk als die zanger van Joy Division zingt zingt de zanger van Editors echt nietNa een paar seconden Joy Division moet ik het gewoon afzetten, mén wat een kattengejank
onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Verder een band die over het algemeen geen fuck om uiterlijk en imago geeft. Geen rare hoedjes, mutsen, schaaltjes, mascara of overmatig drugsgebruik te bekennen.
Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
onzin. Ik heb ze ook live gezien en vond het juist ontzettende posers. Zanger die constant z'n gitaar in z'n nek legt en getergd voor zich uit kijkt etc. Vreselijk vond ik het. Trouwens, ik was een keer in een platenzaak en hoorde daar een nummer, Nieuwe Interpol dacht ik nog..
Editors mogen nog niet in de schaduw van Interpol staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van Joy Division mogen staan, die op hun beurt nog niet in de schaduw van The beatles mogen staan![]()
Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik had het niet over hoe die gast op het podium staat. Het lijkt me allemaal echt wat ie doet. Ik heb het over die pseudoexcentrieke modegekken.
Nee, interpol niet. Die zijn live alleen wat saai vrees ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Nou het leek mij allemaal lichtelijk overdreven, maar goed. En ja, die pseudoexcentrieke modegekken zijn nog net een tikje erger. Maar ik neem aan dat je Interpol daar niet onder schaart? Zij dragen allen een maatpak, en dat staat ze goed.
Hehe, ja dat had ik ook gezien.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
Heb ze gezien op PP vorig jaar. Vond dat Tom wel wat spastiche trekjes had tijdens het optreden, maar denk dat dat hier al wel bekent is.
Ik lees de quote, ik denk: 'hey, dat heb ik ook eens geschreven'. Blijk dat het een quote van mij isquote:Op maandag 19 februari 2007 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ja dat had ik ook gezien.
Laatste keer dat ik ze gezien heb, was in het Paard Den haag, alweer een jaar (?) geleden.
Super optreden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |