abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45134715
quote:
ROTTERDAM - Nederlanders die op vakantie zijn in Marokko kunnen nog steeds psychische bijstand krijgen van de RIAGG Rijnmond, ondanks een wettelijk verbod.

"De hulpverleners krijgen hun salaris gewoon van de RIAGG, maar werken bijvoorbeeld voor een ziekenhuis in Tanger. We houden ons wel degelijk aan de wet", aldus directeur Jos Lamé maandag in een interview met het AD.

In 2004 beperkte minister Hoogervorst (Volksgezondheid) de aanspraak op RIAGG-zorg aan patiënten in het buitenland, als die zorg bedoeld is om de verzekerde te begeleiden en voor het verblijf geen medische noodzaak bestaat. "De minister heeft geen verstand van zorg. Door onze cliënten ter plaatse te helpen, besparen we honderden euro's", aldus Lamé.

"Hoogervorst zit in een kabinet met minister Verdonk. De buitenlander wordt als tegenstander gezien. Maar als het nodig is, zullen we elke keer iets nieuws verzinnen. Want het project werkt."

Marokko

In 2005 en 2006 hebben hulpverleners van de RIAGG honderden Nederlanders van Marokkaanse afkomst bijgestaan. Het geld daarvoor komt uit publieke middelen.

De meeste Marokkaanse immigranten trekken tijdens vakanties naar het Rif-gebergte. Lamé zou graag ook in Turkije hulp bieden, maar de omvang van het gebied waar Turkse immigranten hun vakantie doorbrengen, is volgens hem een obstakel.
Bron: http://www.nu.nl/news/937(...)d_over_de_grens.html

Lekker van gemeenschapsgeld de wet ontduiken en dan als een echte politiek correcte fascist nog eens lekker laf natrappen tegen Verdonk en deze afzetten als racist. Wat een mafkezen bij dat Riagg zeg.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45134767
quote:
"De minister heeft geen verstand van zorg. Door onze cliënten ter plaatse te helpen, besparen we honderden euro's", aldus Lamé.

"Hoogervorst zit in een kabinet met minister Verdonk. De buitenlander wordt als tegenstander gezien. Maar als het nodig is, zullen we elke keer iets nieuws verzinnen. Want het project werkt."
Leve de RIAGG!
  maandag 8 januari 2007 @ 08:47:27 #3
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_45134802
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:37 schreef wonko het volgende:

[..]

Bron: http://www.nu.nl/news/937(...)d_over_de_grens.html

Lekker van gemeenschapsgeld de wet ontduiken en dan als een echte politiek correcte fascist nog eens lekker laf natrappen tegen Verdonk en deze afzetten als racist. Wat een mafkezen bij dat Riagg zeg.
Indien ze dit NIET zo doen kost het de gemeenschap NOG MEER GELD.

Oftewel: RIAGG is praktisch goed bezig. Minister heeft de kop in het zand (zoals gebruikelijk).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_45134803
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:43 schreef knowall het volgende:

[..]

Leve de RIAGG!
Dan moet het nog maar waar zijn.
pi_45134805
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Indien ze dit NIET zo doen kost het de gemeenschap NOG MEER GELD.

Oftewel: RIAGG is praktisch goed bezig. Minister heeft de kop in het zand (zoals gebruikelijk).
Ah, zij zeggen het dus het is waar?
  maandag 8 januari 2007 @ 08:49:55 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_45134825
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:47 schreef wonko het volgende:

[..]

Ah, zij zeggen het dus het is waar?
Als ik moet kiezen tussen RIAGG en die 2 ministers dan weet ik het wel: dan is mijn antwoord op jouw vraag ronduit JA.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_45134830
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:47 schreef wonko het volgende:

[..]

Dan moet het nog maar waar zijn.
Dat Hoogervorst en Verdonk onderdeel zijn van hetzelfde kabinet lijkt me een feit. Dat Verdonk een verkapte nazi is ook. Dat het project goedkoper is dan een alternatief klinkt aannemelijk. Ik zie dus geen reden om te twijfelen aan de uitspraken van meneer de directeur. Dat ons huidige kabinet het tegendeel beweert is voor mij alleen maar reden te meer de RIAGG te geloven.
pi_45134842
Wat voor bijstand hebben we het over? "Laten we het es hebben over mijn moehoehoeder" of "Doet u dat nou niet meneer Bouali, er zullen echt mensen zijn die u missen"?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45134873
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:50 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat Hoogervorst en Verdonk onderdeel zijn van hetzelfde kabinet lijkt me een feit. Dat Verdonk een verkapte nazi is ook. Dat het project goedkoper is dan een alternatief klinkt aannemelijk. Ik zie dus geen reden om te twijfelen aan de uitspraken van meneer de directeur, dat ons huidige kabinet het tegendeel is voor mij alleen maar reden te meer de RIAGG te geloven.
Kortom...ook jij bent een politiek correcte fascist die maar al te graag de leugens van zijn maatjes gelooft. En met dat fascist refereer ik naar het feit dat jij meent Verdonk neer te moeten zetten als nazi. Cohen is trouwens ook een verkapte nazi aangezien hij de architect is van de wet die Verdonk heeft trachten uit te voeren.
pi_45134883
quote:

[..]

Dat Hoogervorst en Verdonk onderdeel zijn van hetzelfde kabinet lijkt me een feit. Dat Verdonk een verkapte nazi is ook. Dat het project goedkoper is dan een alternatief klinkt aannemelijk. Ik zie dus geen reden om te twijfelen aan de uitspraken van meneer de directeur. Dat ons huidige kabinet het tegendeel beweert is voor mij alleen maar reden te meer de RIAGG te geloven.
Doet die intelligentie van jou geen pijn?
pi_45134889
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:49 schreef wdn het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen RIAGG en die 2 ministers dan weet ik het wel: dan is mijn antwoord op jouw vraag ronduit JA.
Gewoon zonder nadenken een geitenwollensokkenvuller geloven...heerlijke jaren tachtig waanzin.
  maandag 8 januari 2007 @ 08:56:41 #12
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_45134893
quote:

[..]

Dat Verdonk een verkapte nazi is ook.
Ah, jij bent zeker één van de weinigen die wel genoten heeft van Lebbis en Jansen op Oudjaarsavond.
Smell the flowers while you can....
pi_45134903
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:55 schreef wonko het volgende:

[..]

Kortom...ook jij bent een politiek correcte fascist die maar al te graag de leugens van zijn maatjes gelooft. En met dat fascist refereer ik naar het feit dat jij meent Verdonk neer te moeten zetten als nazi.
Uiteraard.
quote:
Cohen is trouwens ook een verkapte nazi aangezien hij de architect is van de wet die Verdonk heeft trachten uit te voeren.
Nou, nee:
quote:
De door Cohen ontworpen Vreemdelingenwet kenmerkt volgens de burgervader het versnellen van procedures. Het huidige beleid dat wordt gevoerd 'in een ander kabinet, in een andere tijd', is niet zoals hij het had bedoeld, zegt hij. In het huidige beleid ziet Cohen een 'heethoofd met een koud hart' aan het werk, terwijl Vreemdelingenzaken volgens hem juist een 'koel hoofd en een warm hart' vereist.
http://www.nu.nl/news/651272/11/Cohen:_Verdonk_is_heethoofd_met_koud_hart.html
pi_45134914
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Ah, jij bent zeker één van de weinigen die wel genoten heeft van Lebbis en Jansen op Oudjaarsavond.
Sterker nog, ik heb het opgenomen en kijk het nu dagelijks even voor het slapengaan.
pi_45134919
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat voor bijstand hebben we het over? "Laten we het es hebben over mijn moehoehoeder" of "Doet u dat nou niet meneer Bouali, er zullen echt mensen zijn die u missen"?
Komt op mij meer over als therapeuteraars die lekker op kosten van de gemeenschap hun nutteloosheid in het buitenland weten te volharden. En daar als shag rokend zitten afgeven op die vieze nazi racist Verdonk.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:01:27 #16
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_45134957
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:58 schreef knowall het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb het opgenomen en kijk het nu dagelijks even voor het slapengaan.
Dat dacht ik al.
Smell the flowers while you can....
pi_45134963
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:57 schreef knowall het volgende:

[..]

Uiteraard.
[..]

Nou, nee:
[..]
Het almachtige "ïk had het niet zo bedoeld".
Lekker politiek correct schermen met laffe woorden en daarbij voluit geknuffeld worden door gelijkgestemden. En ondertussen maar met het vieze vingertje wijzen naar de uitvoerders van die wet en die met het schuim op de bek voor nazi, racist en fascist uitmaken. Enorm goed bezig...dat denken ze zelf tenminste.
pi_45134971
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:01 schreef wonko het volgende:

[..]

Het almachtige "ïk had het niet zo bedoeld".
Lekker politiek correct schermen met laffe woorden en daarbij voluit geknuffeld worden door gelijkgestemden. En ondertussen maar met het vieze vingertje wijzen naar de uitvoerders van die wet en die met het schuim op de bek voor nazi, racist en fascist uitmaken. Enorm goed bezig...dat denken ze zelf tenminste.
Gelukkig weet jij wel beter.
pi_45134983
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:58 schreef knowall het volgende:
[..]
Die dagelijkse portie indoctrinatie heeft een denkend mens wel nodig anders zou diezelfde mens wel eens gemotiveerd door de realiteit eens echt gaan nadenken en er achterkomen dat hij verkeerd bezig is.
pi_45134988
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:02 schreef knowall het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij wel beter.
Balk splinter verhaal.
pi_45135034
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:03 schreef wonko het volgende:

[..]

Die dagelijkse portie indoctrinatie heeft een denkend mens wel nodig anders zou diezelfde mens wel eens gemotiveerd door de realiteit eens echt gaan nadenken en er achterkomen dat hij verkeerd bezig is.
Uiteraard, sommige mensen hebben daar dagelijkse 'berichtgeving' van Geenstijl/de FP/Stormfront/de Telegraaf voor nodig en voor andere mensen voldoet jaarlijks één conference. Dat illustreert maar weer eens wie er het gelijk aan zijn zijde heeft; de laatste groep vindt immers al dagelijks bevestiging door simpelweg om zich heen te kijken en een beetje helder na te denken.
pi_45135392
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Uiteraard, sommige mensen hebben daar dagelijkse 'berichtgeving' van Geenstijl/de FP/Stormfront/de Telegraaf voor nodig en voor andere mensen voldoet jaarlijks één conference. Dat illustreert maar weer eens wie er het gelijk aan zijn zijde heeft; de laatste groep vindt immers al dagelijks bevestiging door simpelweg om zich heen te kijken en een beetje helder na te denken.
En daar is ie weer................... het geijkte antwoord als je niet in linkse straatjes denkt.
pi_45136315
het is waar.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_45137607
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Jij keek die conference toch dagelijks? En verder maak jij mijn hele dag goed. Mijn dank daarvoor.
pi_45137910
alweer jaloers ?????

wij betalen toch ook ziekenfonds ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')