Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
komt zo ook op bezoek als je mod word... ik wil acuut geen mod meer worden![]()
Maar dan is je doel van je post nog niet helemaal duidelijk, waar doel je op?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey remlof,
Alles is geregeld, je kunt het tagje alvast toekennen.
Graag zou ik ook de rechten ontvangen.
Groetjes
Tim
PS: Hoi rené!
Nee leukquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.![]()
En dan maar hopen dat je genoeg zware shag in de kast hebt liggen anders kan je het gelijk vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yup, dat is na het 'een week lang met een blok beton aan je voeten in de Maas staan' de volgende beproeving. Yvonne een week op bezoek.![]()
that's way beyond my powersquote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey remlof,
Alles is geregeld, je kunt het tagje alvast toekennen.
Graag zou ik ook de rechten ontvangen.
Groetjes
Tim
PS: Hoi rené!
Ze kwam bij mij rond September en is nooit meer weggegaanquote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach johquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen die in dit topic post word het niet![]()
Nou volgens mij bijt ze met 1 soepele beweging zo je snikkel er afquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach johtrek je d'r niet veel van aan, je solliciteert toch normaal
yvonne regeert met ijzeren vuist maar onder al die hangende vellen schuilt een peperkoeken hartje
B-merk bier in huis halen, is het zo opgelost.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze kwam bij mij rond September en is nooit meer weggegaan![]()
Maar wel met de passie van een wulpse zeemosselquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou volgens mij bijt ze met 1 soepele beweging zo je snikkel er af![]()
EDIT Die typo![]()
En vooral geen restjes rood vlees rond het huis laten slingerenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
B-merk bier in huis halen, is het zo opgelost.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |