SOL ook niet... Onvoldoende bekendheid en draagvlak (quote:Op maandag 8 januari 2007 04:34 schreef TwyLight het volgende:
Nee die 3 zeker niet.
FB en PDL al helemaal niet.
Heb je trouwens gezien dat PDL werd gepwnd in een FB topic (een topic in FB dus)
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef static het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
- [Op zondag 7 januari 2007 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
- Ik zou best een goede ONZ mod kunnen zijn, terwijl ik dat forum nooit bezoek. ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Als er ooit een greppelslet-forum komt zou je het best goed doen.
Ja wie blijven er dan nog over....quote:Op maandag 8 januari 2007 04:41 schreef TwyLight het volgende:
SOL zou inderdaad ook geen goede mod zijn maar die is iig minder incompetent als die andere 2.
foei zeg wat zou dat wat zijn
Het hoef niet persé iemand uit het vaste ONZ kliekje te zijn vind ik. als het maar iemand is die ONZ een beetje kent. hoeft er dus niet perse heel veel posts te hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 04:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja wie blijven er dan nog over....Ik kan niemand bedenken...
![]()
Chowi kwam voor mij ook uit het niets en toch heeft ze het wel leuk gedaan dus het kan welquote:Op maandag 8 januari 2007 04:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het hoef niet persé iemand uit het vaste ONZ kliekje te zijn vind ik. als het maar iemand is die ONZ een beetje kent. hoeft er dus niet perse heel veel posts te hebben.
Ik zelf post bijna alleen maar in ONZ maar lurk ook echt wel in andere fora bijvoorbeeld
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:59 schreef TwyLight het volgende:
Achja, er komen vast genoeg sollicitaties binnen en ik zie het wel.
Hoop in ieder geval dat het een beetje een fatsoenlijke keuze is.
Slapenquote:Op maandag 8 januari 2007 05:06 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga nu slapen. En morgen ochtend 24 episode 1 t/m 4 kijken van season 6
en daarna kijk ik op fok.
Ik wacht wel op de eerste gast straksquote:Op maandag 8 januari 2007 05:09 schreef TwyLight het volgende:
Ja heb dinsdag iets belangriijks, maarja.
Het gaat al weer de goede kant op met dit topicnot.
Moet je het andere topic ook maar lezen nog meer serieus gedoe! En ik wou het graag serieus houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:15 schreef Lyr het volgende:
Wat een serieus gedoe die eerste posts man. De rest heb ik niet meer gelezen. Samenvatting iemand?
Door iedereen. Topics worgen gekaapt verneukt verbaggert. Een OP word verwaarloosd door er alleen maar een link of een paar woorden neer te zetten... Topics worden zonder er bij na te denken gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:19 schreef Lyr het volgende:
Oh ja, geen gebagger hier.Nu kom ik hier alleen maar van tijd tot tijd, dus ik volg niet alles even goed. Is het probleem vooral veel gebagger door een paar users of een beetje door bijna iedereen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |