Minder posts --> meer "kwaliteit"quote:Op maandag 8 januari 2007 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn
voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.
Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
Maar ik mis het romantische vooorspelquote:
Daar gaat ons vrouwmenschquote:Op maandag 8 januari 2007 04:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar ik mis het romantische vooorspel
Nee ik ga nu echt slapen haha, moet heel stout ook nog mijn OV ophalen voor school morgen omdat ik daar "geen tijd" voor had in de vakantie
Dus welterustenen tot morgen, als dit topic volgebaggerd is
!
Zijn paints zijn standaart nu in al zijn topicsquote:Op maandag 8 januari 2007 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Oh, maikuuul kan best leuk zijn af en toe. het is vooral zijn domheid die leuk is.
En natuurlijk de bekende paints zijn ook grappig on occasion.
Met haar op hun tandenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Voorspel is voor vrouwen die wat missen in het leven, neuken is voor echte vrouwen.
Ken ik al but thanksquote:Op maandag 8 januari 2007 04:13 schreef seekfaM het volgende:
http://www.break.com/index/arab_treadmill_prank.html
voor S-F kan ie lachen
Wedden dat het miljoenste topic en fipo bevatquote:Op maandag 8 januari 2007 04:16 schreef seekfaM het volgende:
Wat ik voor stel, is om bij het miljoenste topic, een 'grote' schoonmaak te houden.
Ja en nog wel meer denkquote:Op maandag 8 januari 2007 04:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wedden dat het miljoenste topic en fipo bevat![]()
en dat er vanaf de 100 afgeteld gaan worden ...quote:Op maandag 8 januari 2007 04:18 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat het miljoenste topic door een kutnewbie word geopent met als titel iets in de trend van:
LOLLEREINZ 1.000.000e topic jeweetz!!111 loller
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:18 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat het miljoenste topic door een kutnewbie word geopent met als titel iets in de trend van:
LOLLEREINZ 1.000.000e topic jeweetz!!111 loller
Speciaal. aftel subforumquote:Op maandag 8 januari 2007 04:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En uiteraard de 20 andere topics die er "net" naast zitten
![]()
Er was ooit zown topic dat je toekomstige topics ging verneuken....
Typischquote:Op maandag 8 januari 2007 04:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En uiteraard de 20 andere topics die er "net" naast zitten
![]()
Er was ooit zown topic dat je toekomstige topics ging verneuken....
Die zal hier echt geen mod worden. Er hangt rond hem een wolk van nagativiteitquote:Op maandag 8 januari 2007 04:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Typisch
maar on-topic!
ik hoop trouwens niet dat sebasser mod word
word ie nietquote:Op maandag 8 januari 2007 04:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Typisch
maar on-topic!
ik hoop trouwens niet dat sebasser mod word
bedoel je, trouwens iets te drinken is wel lekker, maar wat is me denk je te hoog gestegen..quote:Op maandag 8 januari 2007 04:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk dat het je nu te hoog in de bol is gestegen. neem maar even een colatje.
SiemeN zou wel een Potentiėle kandidaat zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |