abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:39:40 #51
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45133565
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsja dan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
Ik heb het mijzelf aangeleerd... kijk maar naar mijn postcount ik ben 1 van de actiefste onz users.. De laatste tijd wat minder maar het is ooit extreem geweest 3 baggertopics per dag/nacht... Daar moet je zelf overheen groeien enzo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45133566
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
en je bent een vrouw, waar ik ook voor ben
pi_45133569
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsja dan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
1 grote voorstelling, waar je het programma niet van hebt

* seekfaM mompelt iets met Maikuuul en sig
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:41:57 #54
Toezicht is gezond!
pi_45133571
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_45133574
quote:
En deze tekst is bedoeld voor
pi_45133578
quote:
Nou ik heb wel wat "vriendjes binnen ONZ" , maar sowieso niet superveel. Dat is ook makkelijker met objectiviteit enzo

Tuurlijk post ik hier ook om te laten zien dat ik er serieus mee om kan gaan, maar ik hoop alleen niet dat ik te slijmerig overkom want dat wil ik dan ook weer niet
pi_45133579
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?
Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.
pi_45133582
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:42 schreef seekfaM het volgende:

[..]

En deze tekst is bedoeld voor
De enige vrouw in dit topic, Maisnon uiteraard.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:45:14 #59
Toezicht is gezond!
pi_45133583
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.
Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemen
pi_45133586
Ja S-F is net zo goed een goeie kandidaat als ik het zo lees en hij kent ook een hoop users.

En van dat respect, tsja, daar heb je wel gelijk in. Maar het is ook zo dat je niet het gevoel moet krijgen dat echt alles mag (probeer maar eens je veel jongere buurjongetje die je jarenlang vaak hebt gezien ineens op bed te leggen en dat ie dan serieus naar je kan luisteren )
pi_45133590
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemen
Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.
Verandering zorgt in het begin meestal voor problemen wat later ook meestal weer tot verbetering lijdt.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:50:17 #62
Toezicht is gezond!
pi_45133591
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:49 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.
Verandering zorgt in het begin meestal voor problemen wat later ook meestal weer tot verbetering lijdt.
Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.
pi_45133596
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.
Jep.

Maar een functie kan een user ook veranderen.
Ik weet zeker dat ik jou een betere user vind zonder modfunctie dan met, en als je ook nog eens ophoud met hetgeen ik mij aan irriteer word je misschien wel weer de in mijn ogen leuke users die je was
pi_45133605
Maak eens een top 10 baggeraars

Gvd, had meer geen dyslect moeten worden die niet kan typen
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 03:58:43 #65
Toezicht is gezond!
pi_45133606
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:53 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Jep.

Maar een functie kan een user ook veranderen.
Ik weet zeker dat ik jou een betere user vind zonder modfunctie dan met, en als je ook nog eens ophoud met hetgeen ik mij aan irriteer word je misschien wel weer de in mijn ogen leuke users die je was
Klopt helemaal. Ik ben op weg Ik post al vééél minder als eerst
pi_45133607
Nee
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 04:00:18 #67
Toezicht is gezond!
pi_45133608
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef seekfaM het volgende:
Maak eens een top 10 baggeraars

Gvd, had meer geen dyslect moeten worden die niet kan typen
Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?
pi_45133619
quote:
Op maandag 8 januari 2007 04:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?
Users Meeste Posten zonder inhoud
1. KopierMachine
2. Rolfpantoffel
3. Raysorlight *ik had trouwens zijn identiteit ontraffeld en die lag opstraat , plaats, tel, alles
4. Pony-Lover
5.
6.
7.
8.
9.
10

Users Meeste Posten:
#1 tong80 217910
#2 yvonne 148099
#3 PrintScreen 143328
#4 dolle_hond 141208
#5 QyRoZ 120000
#6 D.Rose 105579
#7 Dr_Flash 100000
#8 SCH 99694
#9 Arcee 94564
#10 Stuart

Users Minste Inhoud
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10
pi_45133621
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijn En gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
pi_45133623
quote:
Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Ik ben op weg Ik post al vééél minder als eerst
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn

voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.

Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 04:05:28 #71
Toezicht is gezond!
pi_45133624
Streep Pony-Lover maar weg. Zijn topics zijn voorbeelden van leuke topics meestal.
En die 10 users met meeste posts komen bijna nooit in ONZ.
  PR/Manusje van alles maandag 8 januari 2007 @ 04:06:18 #72
Toezicht is gezond!
pi_45133629
quote:
Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijn En gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topic Maar niemand ziet het dat ik nu serieus ben
pi_45133631
quote:
Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
Neuken dan maar?

" "
pi_45133632
quote:
Op maandag 8 januari 2007 04:05 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn

voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.

Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
* seekfaM knikt een beetje ja
pi_45133634
quote:
Op maandag 8 januari 2007 04:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topic Maar niemand ziet het dat ik nu serieus ben
Omdat dat niet samen gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')