Ik heb het mijzelf aangeleerd... kijk maar naar mijn postcount ik ben 1 van de actiefste onz users.. De laatste tijd wat minder maar het is ooit extreem geweest 3 baggertopics per dag/nacht... Daar moet je zelf overheen groeien enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsjadan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
1 grote voorstelling, waar je het programma niet van hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 03:36 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, M-I-L-F die dat topic toen opende, en vervolgens zelf door blijft gaan, tsjadan ben je al gauw de moraalridder. Het hele leven is toch gewoon één grote rit waar je gedwongen wordt meer af te leren dan dat je aangeleerd wordt
Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
en je bent een vrouw, waar ik ook voor ben
En deze tekst is bedoeld voorquote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Hoe ik je hier zie posten zou je misschien nog helemaal geen slechte keus zijn. je hebt bijvoorbeeld ook je vriendjes nog niet echt binnen ONZ wat ook een pluspunt is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:39 schreef TwyLight het volgende:
Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een grote kennis van ONZ hebben.. Hoe het er hier aan toe gaat. Stel je voor dat een totaal onbekend iemand hier mod word.... Wat voor een respect zou die mod krijgen ?
Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemenquote:Op maandag 8 januari 2007 03:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze heeft hier al een aantal dingen gepost en volgens mij weet ze meer van ONZ af dan dat je in eerste instantie zou vermoeden.
Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar weten andere users dat ook... Het pizzakoppo effect om het maar even zo te noemen
Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goed punt, maar zo is het ook met een baggeraar die je mod maakt.
Verandering zorgt in het begin meestal voor problemen wat later ook meestal weer tot verbetering lijdt.
Jep.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baggeraar kan best mod worden als zijn andere kant maar net zo bekend is als zijn of haar bagger kant. Zijn die 2 niet in evenwicht dan zal het geen succes worden.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jep.
Maar een functie kan een user ook veranderen.
Ik weet zeker dat ik jou een betere user vind zonder modfunctie dan met, en als je ook nog eens ophoud met hetgeen ik mij aan irriteerword je misschien wel weer de in mijn ogen leuke users die je was
Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef seekfaM het volgende:
Maak eens een top 10 baggeraars
Gvd, had meer geen dyslect moeten worden die niet kan typen
Users Meeste Posten zonder inhoudquote:Op maandag 8 januari 2007 04:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ... van users die het meeste posten of van users waarvan de post de minste inhoud hebben ?![]()
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 03:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Ik ben op weg
Ik post al vééél minder als eerst
![]()
Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topicquote:Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijnEn gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
Neuken dan maar?quote:Op maandag 8 januari 2007 04:04 schreef Maisnon het volgende:
"Volwassener" zeg maar hoeft ook echt niet beter te zijnEn gelukkig ben ik niet altijd zo serieus als nu anders zou ik het ook maar saai hebben vaak
* seekfaM knikt een beetje jaquote:Op maandag 8 januari 2007 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je mag van mij best veel posten hoor, als het maar niet van die verdomd opvallende slijm posts zijn
voorbeeld:
een topic met 20 reacties met alleen:
en jij quote remlof ergens in het midden.
Verder vind ik je een leuke user hoor, alleen het laatste overheerst de laatste tijd een beetje in mijn ogen maarja ik ben dan ook snel en meestal alleen gefocust op 1 ding.
Omdat dat niet samen gaatquote:Op maandag 8 januari 2007 04:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zolang niet gelachen in een topicMaar niemand ziet het dat ik nu serieus ben
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |