Goede tipquote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef SlimShady het volgende:
mss moet je de hakken zelf inkorten/snijden.
PS: lange vrouwen!
Je zou er bij de schoenenmaker een nieuwe hak onder kunnen laten zettenquote:
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Miss_kausalaya het volgende:
op een of andere manier loop ik al jaren op hoge hakken, meestal naaldhakken van zo'n 12 cm ongeveer... maar ik heb er nooit last mee, kijk je gaat niet met dat soort schoenen shoppen ofzo een hele dag, tuurlijk dan wordt je wel moe, maar als ik op stap ga, draag ik ze ook wel, nooit last mee:)
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:57 schreef Miss_kausalaya het volgende:
op een of andere manier loop ik al jaren op hoge hakken, meestal naaldhakken van zo'n 12 cm ongeveer... maar ik heb er nooit last mee, kijk je gaat niet met dat soort schoenen shoppen ofzo een hele dag, tuurlijk dan wordt je wel moe, maar als ik op stap ga, draag ik ze ook wel, nooit last mee:)
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef korset-lover het volgende:
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!![]()
Was jij niet die creep die op corset dragers geilde?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef korset-lover het volgende:
[..]
KIJK! Met jou zou ik nou wel een middagje kunnen (en willen) winkelen.. vrouw op hoge hakken, de hele dag klik-klak-geluidjes, mooie hakken (en benen?) om naar te kijken, leuk!![]()
Eng is het misschien niet, maar ik vind het bv erg ongemakkelijk. Vooral op school, bij de meeste mensen moet ik al beetje krom om met ze te kunnen praten, stel je voor dat je dan hakken aan hebt, ik zou het niet fijn vinden. Ook omdat je erg opvalt, ook iets waar ik niet van hou.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef Alcarin het volgende:
Ach, ik ben ook 1,80 lang, en ik draag lekker hakken hoor. Minstens een cm of 5-6. Is heul niet eng!
En het loopt lekkerder, je krijgt er een betere houding van. Ok, als de hakken te hoog worden niet meer, maar een hak van 5 cm loopt geweldig!![]()
Eigenlijk heb ik daar allemaal nooit last van...quote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Empathologica het volgende:
Eng is het misschien niet, maar ik vind het bv erg ongemakkelijk. Vooral op school, bij de meeste mensen moet ik al beetje krom om met ze te kunnen praten, stel je voor dat je dan hakken aan hebt, ik zou het niet fijn vinden. Ook omdat je erg opvalt, ook iets waar ik niet van hou.
En ach, in een laboratorium zijn hakken helemaal onhandig, je staat bij alles te hoog
leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef RandomMoron het volgende:
http://i5.ebayimg.com/01/i/000/9e/5d/432f_1.JPG
ik heb deze.. ( kon even geen ander plaatje vinden.. ) van de hennes..lopen perfect, geheel tegen verwachting in..
ik vind je wel een creep en het verbaasd me dan ook niet dat je je ook in dit topic laat zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef korset-lover het volgende:
[quote]Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Was jij niet die creep die op corset dragers geilde?
[..]
Tja, creep, creep.. weet het niet. Zie er goed uit hoor, maar heb wel voorliefde voor vrouwen in supervrouwelijke kleding. Als je dat creep wilt noemen: be my guest. (Er zijn er die er anders over denken).![]()
Haha, ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind je wel een creep en het verbaasd me dan ook niet dat je je ook in dit topic laat zien.
for your information, ik heb je geblokked in mijn PM
ik zal wel niet de enige zijn die je hebt zitten PM-en kleine geilbak....
pervert is ook met een 't'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef korset-lover het volgende:
en 'verbaasd' in jouw zin is met een 't'..
Op mijn balkon groeit geen grasquote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Mrs.Solis het volgende:
Tssssk, ik maai t gras met mijn pumps aan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |