En dan gaan mensen spreken...... Een vaak gebruikt truukje. Maar het geeft mensen ook inzicht in de zaken die ze zelf veranderen kunnen.....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef schizolientje het volgende:
Slim, er valt een lange stilte, daar zijn de meeste mensen erg bang voor
Juist, dat is het probleem.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Hij moet er echt uit gaan. Het verblijf in de gouden kooi doet hem weinig goeds. Bart is best een goede vent, maar niet in dit programma. Hij moet echt lekker verder gaan leven met Lesley
Dan moeten ze mij nemenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Laat Bartje maar lekker gaan en stuur meteen een leuke relnicht naar binnen, die mis ik hier nog, lijkt me leuk
We knowquote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gewoon negeren die klootzakken...
Oh ben er zelf ook een.
Kon me niet meer inhouden. Eerste postje aarzelend maar dit is verslavend.
En waar blijft die top 8.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Klopt, bij BB werd alles achter de schermen gehouden, en dit is right out in the open. Wel leuk voor de huis-, tuin- en keukenpsychologen onder ons. En wat gebruikt Bart veel moeilijke woorden zeg! Knap![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Klopt, bij BB werd alles achter de schermen gehouden, en dit is right out in the open. Wel leuk voor de huis-, tuin- en keukenpsychologen onder ons. En wat gebruikt Bart veel moeilijke woorden zeg! Knap![]()
Hij moet er idd uit want hij kan geen jarenlang toneel spelen, dat zit niet in hemquote:Op zondag 7 januari 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet er echt uit gaan. Het verblijf in de gouden kooi doet hem weinig goeds. Bart is best een goede vent, maar niet in dit programma. Hij moet echt lekker verder gaan leven met Lesley
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij zit dat mens de hele dag met haar neus tegen een TFT-scherm aangedrukt thuis.....![]()
Bart Springin'tveld ?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yo!!!
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USAquote:Op zondag 7 januari 2007 23:31 schreef s0k het volgende:
Wat zegt nena nou? achter elke slimme man zit een vrouw, en ze komt met bill clinton aan. Is dit nou een vrijbrief dat mannen slim worden van gepijpt worden?
Ze heeft best wel hersens
nahhhhhh ok danquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken, dus je bent nu nog even newbe![]()
die moet ook nog eerst bij de psycholoog langsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gaat benji eigenlijk weg?
nee, die andere vrouwquote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USA
Dat zou een droom zijn..I love HILLARY..al is het jammer dat ze niet het charisma van Bill heeft..maar gelukkig wel zijn steun.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ze Hilary bedoelen? De volgende president van de USA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |