Ik zie een Dylano , Saartje , Ezra , Juultje en Maria , Luuke's oogjes WOW!!, Mahre , Simon , Cas , Brent , Fons , Jonne en Romme , Tobias Amber heeft dezelfde schoentjes maar dan in het rose.. ze zijn lief!! , Eva , Christan
Allemaal een voor een pracht kindjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Samen met papa playstation spelen (alleen heeft Morgaine een joypad die niet aangesloten is aan de ps2) Met mama bellen Al weer zo groot Gewoon mooi meisje van me
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Lekkere banaan Ezra! PM mooie plaatjes hoor van Simon Morgaine,mooi fotomodelletje En Amber wat kan je boos kijken! Emma heeft gisteren gekleurd, niet alleen op papier maar ook hoofd en shirt
Ik maak geen rommel , ik heb gewoon teveel speelgoed Peuter met staartjes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen. Begin maar gewoon,hier en nu. Je kunt niet alles voorzien. Begin er maar gewoon aan te werken.