quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
nu weet natasia hoe haar kinderen zich voelen !! mama je liet ons in de steek !!!![]()
ik ben ook wel klaar voor de 2e ronde.. heb net chips en cola gepaktquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Ha! Ze begint zo weer denk ik!
Dat je daar genoegen uit put.....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
Ha! Ze begint zo weer denk ik!
zullen toch wel verschillende gradaties zijn. ik heb het maar 1 keer echt gehad. ik dacht dat ik dood ging, dacht eerst dat ik een epileptische aanval kreeg of iets (alles ging shaken). gelukkig was er iemand in de buurt die het herkende en die heeft me gerustgesteld en zo verdween het.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:35 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat mensen moeten helpen met hyperventilatie
Toeval bestaat niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Black_king het volgende:
[..]
God, hoe heette haar zus ook alweer, die zat in BB-6......![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Natasia gaat wel ver hoor.... als ze even het middelpunt niet is.
In die volgorde??? Gatsiequote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nathanael reanimeert en bezwangert haar (Nena en Brian als getuigen) en geeft Huub de schuld.
* Sonique moet heel erg naar de WC, maar is bang iets te missen...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben ook wel klaar voor de 2e ronde.. heb net chips en cola gepakt![]()
En Huub ligt nog steeds op bed.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Natasia
Zet een potje naast je.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet heel erg naar de WC, maar is bang iets te missen...![]()
De styliste moet eerdaags gewoon een dwangbuis voor haar meenemen, zal haar goed staanquote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef ruby het volgende:
Begint ze weer!
Waar zijn de mannen in witte jassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |