quote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
66 contactpunten voor het schelden, en een fles goeie cognac voor de mooie beelden![]()
En de drugs waar ie al weken op zit te wachten natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
66 contactpunten voor het schelden, en een fles goeie cognac voor de mooie beelden![]()
Ik verstond 'en nu moet sylvia naar huis'quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Huub en Sylvia moeten naar huis"
(of verstond ik dat niet goed?)
Nu wint Sylvia het huisquote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik verstond 'en nu moet sylvia naar huis'
En nu wint Sylvia het huis ......quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik verstond 'en nu moet sylvia naar huis'
Zijn ook vast alle opgekropte emoties van de afgelopen maanden.... Denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef Black_king het volgende:
Nena gaat nu ook stuk......
Ahh, makes sence...quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef Black_king het volgende:
Nena: en nu laat je Sylvia het huis winnen tegen Bart
Een week noodrantsoen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:50 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, had hij nog geen lessen oid lopen? Volgens mij valt er een hardere sanctie......Huis arrest ? Niet naar buiten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |