Nee, hoor. Mannen noemen vrouwen nooit slettenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef hoM3r het volgende:
Ik denk dat jullie elkaar vaker slet en hoer noemen dan dat wij dat doen, wij maken er niet zo een probleem van.
De TS vroeg naar het waarom, niet naar een herhaling van de OPquote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Crafty het volgende:
Hehe, wat een tijdverschillende bullshit, vrouwen die met willekeurige mannen neuken zijn sletten... mannen die met willekeurige vrouwen neuken zijn players![]()
slotje...
Anyway... dat is toch duidelijk
Je klinkt net als een een of ander kut pop-nummer van een of andere vuile slet (christina a volgens mij)quote:Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Crafty het volgende:
Hehe, wat een tijdverschillende bullshit, vrouwen die met willekeurige mannen neuken zijn sletten... mannen die met willekeurige vrouwen neuken zijn players![]()
slotje...
Anyway... dat is toch duidelijk
Dan weten ze ook weer gelijk wat voor vlees ze (gelukkig) niet in de kuip hebben gehaaldquote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
soms noemen mannen vrouwen ook een slet of een hoer als ze hun afwijst.. waar blijft die logicaheb het wel eens mee gemaakt.. jongen probeert je eerst te versieren met slappe versiertrucs.. en als je dan niet wil gaat hij je hoer of slet noemen
![]()
Ja, ze zeggen toch iets van: Sletten zijn voor mannen de vrouwen die hen niet moeten. Voor sommige mannen zijn daarom heel wat vrouwen slettenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
soms noemen mannen vrouwen ook een slet of een hoer als ze hun afwijst.. waar blijft die logicaheb het wel eens mee gemaakt.. jongen probeert je eerst te versieren met slappe versiertrucs.. en als je dan niet wil gaat hij je hoer of slet noemen
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
Je klinkt net als een een of ander kut pop-nummer van een of andere vuile slet (christina a volgens mij).
hahah volgens mij klopt dat echt vaker dan je denktquote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen toch iets van: Sletten zijn voor mannen de vrouwen die hen niet moeten. Voor sommige mannen zijn daarom heel wat vrouwen sletten![]()
Maar dan zijn de verlegen en kieskeurige (lees: brave) meisjes dus sneller een slet dan een echte sletquote:Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
[..]
hahah volgens mij klopt dat echt vaker dan je denkt![]()
hoe meer mannen je afwijst, hoe erger het word
![]()
Volgens mij zegt ze niks over verlegen meisjes hoor, gaat juist om het afwijzen. Dat kunnen net zo goed bitches* met een grote bek zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar dan zijn de verlegen en kieskeurige (lees: brave) meisjes dus sneller een slet dan een echte slet
Quel horreur!
Dat klopt deels, al hang ik er geen waarde oordeel aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef biancie3ks het volgende:
maar mannen gaan met die vrouwen naar bed, en zitten dus net zo fout! die gaan net zo makkelijk met die vrouwen naar bed, als vrouwen met die mannen.
ik vindt dat mannen als ze met een vrouw geneukt hebben die ze net hebben ontmoet, net zo makkelijk zijn!
allebij zielig dus!
En mannen wat zijn die dan??quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Mokster het volgende:
Daarom.
Mannig.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef biancie3ks het volgende:
En mannen wat zijn die dan??
Als je de vrouwen niet een beetje schuldgevoel aanpraat dan sletten ze er lustig op los.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef honderd het volgende:
Snappen de mannen nou niet, door elke keer dat zij deze norm gebruiken vrouwen nog minder snel met jullie willen neuken, juist omdat mannen haar een slet noemen, en een slet zijn is slecht.
Snap je het nou niet? De reden dat vrouwen een "slechte" naam krijgen is omdat vrouwen dat zelf erg vinden. Wij vinden het niet erg als we zo een naam hebben, dus kunnen we ook geen "slechte naam" krijgen door zulk gedrag.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef biancie3ks het volgende:
homo3r, de ts bedoeld hiermee, dat mannen ook overal hun leuter in douwen, en dus net zo erg zijn.
maar vrouwen krijgen gelijk een naam, daar ging het om.
vrouwen en mannen die zo met hun lichaam omgaan zijn dom, achtelijk en vooral smerig, kan me niet schelen of het nu een man of een vrouw is.
Nogmaals, dit is als roepen tegen een voetballer dat hij veel doelpunten maakt. Jij bent echt het levende bewijs van mijn stelling.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef biancie3ks het volgende:
hallo ik heb het ook over vrouwen!! sletje?
ik durf te wedden dat jij hem in meer gaatjes hebt gestoken, dan dat er bij mij naar binnen zijn gegaan!
Nee, niet alleen vrouwen vinden de naam slet erg, ook mannen bedoelen iets negatiefs wanneer ze het over een vrouw zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Snap je het nou niet? De reden dat vrouwen een "slechte" naam krijgen is omdat vrouwen dat zelf erg vinden. Wij vinden het niet erg als we zo een naam hebben, dus kunnen we ook geen "slechte naam" krijgen door zulk gedrag.
Denk dat dit de kern van de zaak is. Vrouwen kunnen makkelijker aan seks komen, dus treedt er een soort regulerend mechanisme op (schuldgevoel en het aanpraten van schaamte). Dit is daarmee ook gedeeltelijk een manier van mannen om de seksualiteit van vrouwen te controleren. Dit ging er vroeger en nu nog op andere plaatsen veel strikter aan toe. Denk bijvoorbeeld aan kuisheidsgordels, eerwraak, het simpelweg niets willen weten van een meisje dat geen maagd zou zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Als je de vrouwen niet een beetje schuldgevoel aanpraat dan sletten ze er lustig op los.
Dit slaat dus nergens op. Het benoemen van een vrouw als slet heeft weinig beschermends in zich hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef SKETSj het volgende:
Waarom worden vrouwen altijd zo in bescherming genomen???
![]()
Niet dus. Bepaalde mannen hebben echt wel een reputatie dat ze overal hun leuter in hangen en normale meiden bouwen automatisch een afweermechanisme tegen zo'n jongen op, om niet zijn volgende verovering te worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef hoM3r het volgende:
Tegen mannen roepen dat ze hun leuter overal maar insteken is net zoiets als tegenover een voetballer roepen dat hij de hele tijd maar doelpunten aan het maken is.
slap geouwehoer. ik heb vriendinnen die met maar 1 of 2 mannen naar bed zijn geweest en vriendinnen die het met wel 50 mannen hebben gedaan. boeit me geen reet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef biancie3ks het volgende:
hallo ik heb het ook over vrouwen!! sletje?
ik durf te wedden dat jij hem in meer gaatjes hebt gestoken, dan dat er bij mij naar binnen zijn gegaan!
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
Mannen daarentegen kunnen elke dag zo vaak en zo veel neuken (tot de vrouwen op zijn natuurlijk) om voor nageslacht te zorgen.
Capiche?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |