abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45117114
Ik snap het serieus niet, en het is ook gewoon dom. Een vrouw die bijvoorbeeld met 3 jongens naar bed is geweest is in de ogen van vele mannen al direct een slet. Niet wetend dat de meeste (mooie) vrouwen meer seks hebben dan 90% van alle mannen. Door al dat gezeur van de maatschappij, heeft de vrouw een bepaalde gedragsnorm gekregen. Ofwel, een vrouw mag ze niet als een "slet" gedragen, ofwel snel met een jongen in bed duiken. Snappen de mannen nou niet, door elke keer dat zij deze norm gebruiken vrouwen nog minder snel met jullie willen neuken, juist omdat mannen haar een slet noemen, en een slet zijn is slecht.

Gevolg, je moet tegenwoordig "geheimzinnig" doen met welke vrouwen je neukt, en opscheppen tegen je vrienden kan ook niet meer omdat je vrienden toch altijd praten. Je bent gedwongen, tenminste als je respect hebt voor je vrouwen, niks te zeggen over jouw seksgedrag omdat anders deze chick wordt bestempeld als een slet. En jij dan ineens een vent bent die alleen vrouwen neemt voor de seks. Hoezo met twee maten meten.
Voor de meeste mannen echter, de andere 90% zullen ze nu met veel moeite seks kunnen krijgen omdat vrouwen geen slet willen zijn, en pas in bed duiken als jullie een "relatie" hebben.

Ofwel, waarom moet iedereen vrouwen sletten noemen je gooit als man alleen je eigen ramen in.
pi_45117216
Ik denk dat jullie elkaar vaker slet en hoer noemen dan dat wij dat doen, wij maken er niet zo een probleem van.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:14:48 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_45117322
Waarom noemen vrouwen ons varkens?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_45117785
Hehe, wat een tijdverschillende bullshit, vrouwen die met willekeurige mannen neuken zijn sletten... mannen die met willekeurige vrouwen neuken zijn players

slotje...

Anyway... dat is toch duidelijk
pi_45118102
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef hoM3r het volgende:
Ik denk dat jullie elkaar vaker slet en hoer noemen dan dat wij dat doen, wij maken er niet zo een probleem van.
Nee, hoor. Mannen noemen vrouwen nooit sletten
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Crafty het volgende:
Hehe, wat een tijdverschillende bullshit, vrouwen die met willekeurige mannen neuken zijn sletten... mannen die met willekeurige vrouwen neuken zijn players

slotje...

De TS vroeg naar het waarom, niet naar een herhaling van de OP
  zondag 7 januari 2007 @ 19:37:14 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_45118189
Seksen is zó gay
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_45118197
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:26 schreef Crafty het volgende:

slotje...

Je klinkt net als een een of ander kut pop-nummer van een of andere vuile slet (christina a volgens mij) .

@TT:

Dat is vrij simpel.

Vrouwen horen volgens de natuur monogamer dan mannen te zijn, omdat deze maar 1x in het jaar te hoeven neuken om voor nageslacht te zorgen (theoretisch).

Mannen daarentegen kunnen elke dag zo vaak en zo veel neuken (tot de vrouwen op zijn natuurlijk) om voor nageslacht te zorgen.

Capiche?

Dit hebben wij als mensen alleen helemaal verneukt door recreatief te gaan neuken, maar deze oer principes blijken vandaag de dag nog steeds te gelden
  zondag 7 januari 2007 @ 19:37:58 #8
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_45118230
Ik ben het wel een beetje eens met hoM3r, ik of vrienden van mij noemen nooit een vrouw slet. De enige die ik ken die zich wel eens schuldig maakt daaraan, is een vrouw.
Nee jij bent lekker. =X
pi_45118693
soms noemen mannen vrouwen ook een slet of een hoer als ze hun afwijst.. waar blijft die logica heb het wel eens mee gemaakt.. jongen probeert je eerst te versieren met slappe versiertrucs.. en als je dan niet wil gaat hij je hoer of slet noemen
  zondag 7 januari 2007 @ 19:51:39 #10
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_45118859
Aangezien je vrouwen in 2 categoriën in kunt delen (nl slet en je moeder)
Vallen de meeste vrouwen al snel in de categorie slet.
pi_45118902
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
soms noemen mannen vrouwen ook een slet of een hoer als ze hun afwijst.. waar blijft die logica heb het wel eens mee gemaakt.. jongen probeert je eerst te versieren met slappe versiertrucs.. en als je dan niet wil gaat hij je hoer of slet noemen
Dan weten ze ook weer gelijk wat voor vlees ze (gelukkig) niet in de kuip hebben gehaald .

Niet iedereen is geprezen met de capaciteit die we 'gezond verstand' noemen .
pi_45118928
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef LovelyBlondGirl het volgende:
Ja, ze zeggen toch iets van: Sletten zijn voor mannen de vrouwen die hen niet moeten. Voor sommige mannen zijn daarom heel wat vrouwen sletten
pi_45119048
Mannen noemen iemand een slet als ze met iedereen naar bed gaat, behalve henzelf
pi_45119079
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Rosbief het volgende:
Seksen is zó gay
wij zijn niet allemaal zoals jij...
pi_45119189
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
Je klinkt net als een een of ander kut pop-nummer van een of andere vuile slet (christina a volgens mij) .

pi_45119204
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ja, ze zeggen toch iets van: Sletten zijn voor mannen de vrouwen die hen niet moeten. Voor sommige mannen zijn daarom heel wat vrouwen sletten
hahah volgens mij klopt dat echt vaker dan je denkt hoe meer mannen je afwijst, hoe erger het word
pi_45119505
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:58 schreef LovelyBlondGirl het volgende:

[..]

hahah volgens mij klopt dat echt vaker dan je denkt hoe meer mannen je afwijst, hoe erger het word
Maar dan zijn de verlegen en kieskeurige (lees: brave) meisjes dus sneller een slet dan een echte slet

Quel horreur!
pi_45119645
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef slindenau het volgende:

[..]

Maar dan zijn de verlegen en kieskeurige (lees: brave) meisjes dus sneller een slet dan een echte slet

Quel horreur!
Volgens mij zegt ze niks over verlegen meisjes hoor, gaat juist om het afwijzen. Dat kunnen net zo goed bitches* met een grote bek zijn.

* nu ik erover nadenk, zal de benaming van een vrouw tot bitch hier ook wel mee te maken hebben
pi_45120848
Bitches moeten niet zeuren.
pi_45121756
Lullo's moeten niet schelden.
  zondag 7 januari 2007 @ 20:57:29 #21
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45121799
mannen zijn zwijnen geen varken!
  zondag 7 januari 2007 @ 22:43:45 #22
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_45127067
Ik denk dat het met 'presteren' en 'beheersen' te maken heeft. Zowel prestatie als beheersing zijn deugden waarvoor je als mens vaak respect krijgt. En je krijgt voor iets waar je moeite voor doet (je beheersen of een prestatie leveren) meer respect dan voor iets wat vanzelf gaat.

Als een vrouw seks wil, hoeft ze d'r arm maar op te steken in de kroeg en er wordt vanavond geneukt. Dat gaat vanzelf, daar hoeft ze geen enkele moeite voor te doen. En voor iets dat vanzelf gaat, krijg je geen respect. Sorry dames.

Bij de meeste naar seks hunkerende mannen is er geen enkele garantie dat je die avond dan ook seks krijgt. Als man moet je de vrouw er van overtuigen dat je de moeite waard bent. Het is een door vrouwen gedomineerde markt.

Dit vraagt van vrouwen beheersing (ja, we weten dat je seks kunt krijgen, maar je zal meer respect krijgen als je niet direct toegeeft aan je lusten) en van mannen prestatie (scoren!). Met de deugt waar je het meeste moeite voor moet doen, verdien je het meeste respect. Dat is dus voor vrouwen ‘beheersing’, omdat ze toch 90% van de mannen kunnen neuken. Voor mannen is dat ‘prestatie’ omdat ze moeite moeten doen voor die 1%.

M’n stukje zit natuurlijk vol met generalisaties, stereotypen en vooroordelen, maar ik denk dat het zoiets zit. Ik zeg niet dat het rechtvaardig is of dat ik het er mee eens ben, maar volgens mij is het deels cultureel en deels evolutionair zo gegroeid.
I am a black hole shitting into the void
  zondag 7 januari 2007 @ 22:47:44 #23
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45127243
maar mannen gaan met die vrouwen naar bed, en zitten dus net zo fout! die gaan net zo makkelijk met die vrouwen naar bed, als vrouwen met die mannen.
ik vindt dat mannen als ze met een vrouw geneukt hebben die ze net hebben ontmoet, net zo makkelijk zijn!
allebij zielig dus!
pi_45127384
1s
  zondag 7 januari 2007 @ 22:59:41 #25
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_45127755
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef biancie3ks het volgende:
maar mannen gaan met die vrouwen naar bed, en zitten dus net zo fout! die gaan net zo makkelijk met die vrouwen naar bed, als vrouwen met die mannen.
ik vindt dat mannen als ze met een vrouw geneukt hebben die ze net hebben ontmoet, net zo makkelijk zijn!
allebij zielig dus!
Dat klopt deels, al hang ik er geen waarde oordeel aan.

Ik denk dat de deugd 'presteren' zwaarder weegt dan 'beheersen' (zeker bij mannen), dus de credits die een man krijgt met 'scoren' (=> is ook echt een mannenterm. Vrouwen zullen het onderling volgens mij nooit over scoren hebben) ligt hoger dan wat hij verliest aan gebrek aan beheersing.
I am a black hole shitting into the void
  zondag 7 januari 2007 @ 23:03:29 #26
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45127916
ik vindt het gewoon dom, of je nou man of vrouw bent, dat interesseerd me geen reet, als je je eigen door de eerste de beste laat nemen. dan heb je geen eigenwaarde.
ik noem niet iemand gelijk een hoer, waarom zou ik dat doen?
maar dat neemt niet weg dat dat iemand zijn eigen lichaam is en er zelf over mag beslissen.
wat ik probeer te zeggen is: dat vrouwen niet alleen fout zitten op dat moment, want er is ook altijd een man die zijn leuter in douwt, en haar vervolgends een hoer noemt.
pi_45129180
dit is gewoon de waarheid, valt niet veel aan te veranderen
pi_45129637
Daarom.
  zondag 7 januari 2007 @ 23:55:10 #29
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45129801
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Mokster het volgende:
Daarom.
En mannen wat zijn die dan??
pi_45129877
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:55 schreef biancie3ks het volgende:
En mannen wat zijn die dan??
Mannig.
pi_45129918
Vrouwen onderling doen dat juist.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 januari 2007 @ 00:02:06 #32
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45130001
mannen zijn net zo fout als die vrouwen!! mannen kennuh die leuter niet in hun broek houden!
  maandag 8 januari 2007 @ 00:14:22 #33
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45130359
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef honderd het volgende:
Snappen de mannen nou niet, door elke keer dat zij deze norm gebruiken vrouwen nog minder snel met jullie willen neuken, juist omdat mannen haar een slet noemen, en een slet zijn is slecht.
Als je de vrouwen niet een beetje schuldgevoel aanpraat dan sletten ze er lustig op los.
En dat sletten gebeurt nu al. Openlijk. Het wordt geaccepteerd.
En je zegt zelf al. Vrouwen hebben al zoveel procent meer seks dan meeste mannen.
En niet alleen de mooie exemplaren. Seks is veeeel makkelijker om aan te komen voor vrouwen dan voor veel mannen.
Dat is tijdens de onderdrukking zo geweest en nu al helemaal.

Als een vrouw een leuke vent wilt neuken dan gebeurt dat toch wel. Of ze voor slet wordt uitegmaakt of niet.
Lusten zijn namelijk sterker dan het rationeel denkvermogen. En ja vrouwen praten wel veel.
Maar odnertussen...... On-der-tus-sen..........

Ja spannend he?

Het zijn geen engeltjes. en dat weten ze zelf ook.
Ze zijn zelfs beledigd als je zo'n topic opent vóór hun. terwijl je praat in hun voordeel.

Studeer sociale wetenschappen. Dan weet je hoeveel meer de vrouw slet in een leven dan een man.
En daar zijn ze zich van bewust. Ze zwijgen er alleen over.

Moet je voorstellen dat je als meisje wordt geboren. En al heel vroeg in de gaten hebt dat je als vrouw zijnde
wel heel erg gewild bent. In alle hoeken van de samenleving.
En om de haverklap een man die jou benadert. Miinstens 3x per week. Je hele mooi( jeugidge) leven lang.
Vanaf je sexuele geslachtsrijpheid (13)
Die vrouwen weten echt wel wat ze doen hoor. En hoe ze het moeten playen...

En ik denk dan ook dat jij bent geplayed. gebrainwashed.
Maw. Je bent een kiss-ass. Wat wil je bereiken met dit topic?

Je zou ook een ander topic kunnen openen met de titel:

Waarom worden vrouwen altijd zo in bescherming genomen???

If I had a Hammer...
pi_45130428
Neenee, het probleem ligt wel bij de vrouwen. Wij mannen vinden het niet erg om er van beschuldigt te worden dat we veel neuken met verschillende partners, dat vinden we allemaal wel mooi, en daarna drinken we uiteraard gezellig bier samen.
Vrouwen daarentegen vinden het verschrikkelijk als dat van ze gezegd worden en dan gaan ze huilen en zeggen dat ze nooit meer met diegene willen praten, en diegene is volgens die vrouw meestal dan zelf een slet.
Het probleem ligt bij de vrouwen, want vrouwen zijn de enigen die er een probleem van maken, punt uit.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:16:13 #35
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45130432
omdat mannen net zo erg zijn!
  maandag 8 januari 2007 @ 00:18:12 #36
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45130497
homo3r, de ts bedoeld hiermee, dat mannen ook overal hun leuter in douwen, en dus net zo erg zijn.
maar vrouwen krijgen gelijk een naam, daar ging het om.
vrouwen en mannen die zo met hun lichaam omgaan zijn dom, achtelijk en vooral smerig, kan me niet schelen of het nu een man of een vrouw is.
pi_45130640
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef biancie3ks het volgende:
homo3r, de ts bedoeld hiermee, dat mannen ook overal hun leuter in douwen, en dus net zo erg zijn.
maar vrouwen krijgen gelijk een naam, daar ging het om.
vrouwen en mannen die zo met hun lichaam omgaan zijn dom, achtelijk en vooral smerig, kan me niet schelen of het nu een man of een vrouw is.
Snap je het nou niet? De reden dat vrouwen een "slechte" naam krijgen is omdat vrouwen dat zelf erg vinden. Wij vinden het niet erg als we zo een naam hebben, dus kunnen we ook geen "slechte naam" krijgen door zulk gedrag.
Tegen mannen roepen dat ze hun leuter overal maar insteken is net zoiets als tegenover een voetballer roepen dat hij de hele tijd maar doelpunten aan het maken is.
pi_45130696
ho ho, niet alle mannen over 1 kam strijken sletje van me!
  maandag 8 januari 2007 @ 00:26:35 #39
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45130784
hallo ik heb het ook over vrouwen!! sletje?
ik durf te wedden dat jij hem in meer gaatjes hebt gestoken, dan dat er bij mij naar binnen zijn gegaan!
pi_45130882
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef biancie3ks het volgende:
ik durf te wedden dat jij hem in meer gaatjes hebt gestoken, dan dat er bij mij naar binnen zijn gegaan!
Nogmaals, dit is als roepen tegen een voetballer dat hij veel doelpunten maakt. Jij bent echt het levende bewijs van mijn stelling.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:35:02 #41
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45131062
oke HOMO3r: ik vindt je voor een 20 jarige erg kinderachtig!
maar jongetjes lopen nu eenmaal wat achter!
haha.
bij nader inzien, ik heb zo sterk het vermoeden dat jij niet eens weet wat neuken inhoud.
jochie, dat komt vanzelf wel, nog even een aantal jaren handkarren, en dan komt er op een gegeven moment ( mischien niet ) een ontzettende puistenkop in je leven. die mischien wel wil overwegen om met je naar bed te gaan. veel suc6
pi_45131075
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Snap je het nou niet? De reden dat vrouwen een "slechte" naam krijgen is omdat vrouwen dat zelf erg vinden. Wij vinden het niet erg als we zo een naam hebben, dus kunnen we ook geen "slechte naam" krijgen door zulk gedrag.
Nee, niet alleen vrouwen vinden de naam slet erg, ook mannen bedoelen iets negatiefs wanneer ze het over een vrouw zeggen.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef SKETSj het volgende:

[..]

Als je de vrouwen niet een beetje schuldgevoel aanpraat dan sletten ze er lustig op los.
Denk dat dit de kern van de zaak is. Vrouwen kunnen makkelijker aan seks komen, dus treedt er een soort regulerend mechanisme op (schuldgevoel en het aanpraten van schaamte). Dit is daarmee ook gedeeltelijk een manier van mannen om de seksualiteit van vrouwen te controleren. Dit ging er vroeger en nu nog op andere plaatsen veel strikter aan toe. Denk bijvoorbeeld aan kuisheidsgordels, eerwraak, het simpelweg niets willen weten van een meisje dat geen maagd zou zijn.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef SKETSj het volgende:

Waarom worden vrouwen altijd zo in bescherming genomen???

Dit slaat dus nergens op. Het benoemen van een vrouw als slet heeft weinig beschermends in zich hoor eerder iets kwetsends en denigrerends.

Proef bij jou een beetje bitterheid omdat vrouwen meer seks kunnen hebben dan jij. Misschien de vrouwen maar eens de hemel in prijzen die met Jan en alleman sletten, des te geaccepteerder dat is, des te meer seks je zal hebben
  maandag 8 januari 2007 @ 00:36:34 #43
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45131119
jaoka ik ben het geheel met je eens!
pi_45131247
Ik had laatst een discussie met een huisgenote. Ter info, ik heb inmiddels met 4 jongens seks gehad in de 6 jaar tijd dat ik ermee bezig ben, en de kortste relatie duurde een halfjaar. Ik vind dat niet eens zo heel gek zelf.

Afijn, een huisgenote van mij die had dus altijd opmerkingen die zeg maar mij niet letterlijk een slet noemden, maar er wel toe neigden. Op een gegeven moment was ik 't een beetje zat en toen vroeg ik haar hoe het toch kwam dat ik me elke keer dat ik met haar praatte zo'n slet voelde.
Het antwoord daarop was sorry, en dat zij het niet zo bedoelde en dat het kwam doordat zij mannen heel anders behandelde en niet zo'n goede ervaringen had gehad met mannen et cetera. Zo had ze van de zomer met een jongen geslapen die haar achteraf niet zo leuk bleek te vinden als zij hem, etc.

Mijn idee is dat een groot deel van het sletten gedoe voortvloeit uit vrouwen die jaloers zijn op het seksleven van andere vrouwen. Ofwel omdat zij niet zo veel of niet de mannen die zij willen kunnen krijgen en de "slet" wel bijna elke man kan krijgen (althans, in hun ogen), ofwel omdat zij zelf geen zin hebben in seks en jaloers zijn op vrouwen die er wel zin in hebben.

Mannen zijn ondertussen boos, zo van, mij wou ze niet neuken maar m'n vriend wel! En dan gaan zij net zo hard meedoen met dat hele slet en hoer gezeik.
pi_45131332
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef hoM3r het volgende:
Tegen mannen roepen dat ze hun leuter overal maar insteken is net zoiets als tegenover een voetballer roepen dat hij de hele tijd maar doelpunten aan het maken is.
Niet dus. Bepaalde mannen hebben echt wel een reputatie dat ze overal hun leuter in hangen en normale meiden bouwen automatisch een afweermechanisme tegen zo'n jongen op, om niet zijn volgende verovering te worden.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:46:42 #46
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45131410
sessy ik mag je! en ik ben het volkomen met je eens!
pi_45133358
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef biancie3ks het volgende:
slap geouwehoer. ik heb vriendinnen die met maar 1 of 2 mannen naar bed zijn geweest en vriendinnen die het met wel 50 mannen hebben gedaan. boeit me geen reet. .
pi_45133404
Eens met TS .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_45137932
Wat er eerder in dit topic werd gezegd klopt wel..vooral vrouwen beginnen met iemand slet te noemen, en voornamelijk uit jaloezie...

bedoel ken ook mensen met maar 1 bedpartner die toch een slet of een hoer genoemd worden.. en meestal gebeurt dat door vrouwen.. en mannen die nemen dat meestal maar over... en als het hun niet lukt haar in bed te krijgen..is het helemaal een hoer..

en sessy, 4 bedpartners in die tijd vind ik zeer respectabel

en het klopt dat een vrouw makkelijker seks kan hebben, en dan hoeft ze er niet goed uit te zien.. maar wat ik zelf altijd wel grappig vind.. de "sletten" en "hoeren" zien er wel over het algemeen goed uit... of ben ik nou de enige die dat opvalt
pi_45138103
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:

Mannen daarentegen kunnen elke dag zo vaak en zo veel neuken (tot de vrouwen op zijn natuurlijk) om voor nageslacht te zorgen.

Capiche?
Hier moest ik toch smakelijk om lachen.
Er zijn toch maar weinig mannen die zo vaak per dag kunnen, ze moeten altijd op "adem" komen.
Watjes
Voor het nageslacht kunnen vrouwen dus beter zorgen. mja idd dan worden ze slet genoemd.

Happen maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')