quote:
Dat is de zus van Maddie en Henry, Eve, Louwiequote:Op zondag 9 maart 2008 10:59 schreef Canisfire het volgende:
Wie is de moordenaar ?
Iedere keer als ik denk dat het niet gekker meer kan; kan het ineens toch!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:07 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is de zus van Maddie en Henry, Eve, Louwiede man van Eve(de moordenaares ) heeft Maddie verkracht, zij zint op wraak , omdat zij vind dat Maddie Louwie
heeft verleidt.
Eve is getrouwd met lowie(zo wordt het niet geschreven maar ik vind dit leuker)quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:44 schreef kv26 het volgende:
Precies hoe kan dat nou? Ze komen nu pas achter dat Maddie verkracht is. Waarom heeft Eve dan Lia en Nathan vermoord? Dat snap ik dus niet helemaal.
Ik denk dat KV 26 bedoelt dat Eve op dit moment nog niet weet dat haar vent Maddie heeft verkracht, maar toch is ze al aan het moorden geslagen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef maril het volgende:
[..]
Eve is getrouwd met lowie(zo wordt het niet geschreven maar ik vind dit leuker)
en zij denkt dat Maddie haar lowie heeft verleidt (Maar lowie heeft Maddie verkracht), plus de liefde/geilheid die lowie(engerd trouwens) nog kennelijk voelt voor Maddie, ze vind dat Maddie moet boeten , en dus vermoordt ze mensen op dusdanige wijze dat men(en wij) denkt dat het Maddie is.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat KV 26 bedoelt dat Eve op dit moment nog niet weet dat haar vent Maddie heeft verkracht, maar toch is ze al aan het moorden geslagen..
Maar Eve weet het dus duidelijk al..
Dan vind ik het wel weer tamelijk onlogisch dat ze Maddie zelf ook aanviel..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef maril het volgende:
[..]
Eve is getrouwd met lowie(zo wordt het niet geschreven maar ik vind dit leuker)
en zij denkt dat Maddie haar lowie heeft verleidt (Maar lowie heeft Maddie verkracht), plus de liefde/geilheid die lowie(engerd trouwens) nog kennelijk voelt voor Maddie, ze vind dat Maddie moet boeten , en dus vermoordt ze mensen op dusdanige wijze dat men(en wij) denkt dat het Maddie is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:02 schreef bobjuh het volgende:
En Luke en Noah hebben eindelijk weer gezoent in Amerika na 7 maanden
hoe werkt dat eigenlijk, wie bepaald dat? of iets geflagd moet wordenquote:Op zondag 27 april 2008 09:31 schreef Merel het volgende:
aangezien ie blijkbaar geflagd moest worden op YouTube
Dat dacht ik ook !quote:Op maandag 28 april 2008 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kerel onder de boomstronk bij de auto van Lucy is toch zeker wel Craig, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |