Die hebben momenteel een relatie in Amerika.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:25 schreef Ticootje het volgende:
Jack en Katie????
allemaal carly's eigen schuld..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
JA, haha die vind ik helemaal niet bij elkaar passen.
Haha, hoe zijn die nou weer bij elkaar gekomen??
Zo groot is de leeftijdsverschil tussen Jack en Katie niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
allemaal carly's eigen schuld..![]()
Jack en Katie is net als een geheime vader/schoondochter relatie...
Te ranzig vind ik het eigenlijk..Me moeder was ook in shock toen ik het aan haar vertelde![]()
je hebt wel gelijk..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef maril het volgende:
[..]
Zo groot is de leeftijdsverschil tussen Jack en Katie niet.
Net als Lily die gaat in een coma raken, en die Faith en zij later krijgen (eetproblemen,pilletjes slikken ect ect)quote:Op maandag 24 september 2007 08:26 schreef Ticootje het volgende:
Maar ja zwanger zijn in soapland is ook niet bepaald veilig. Je wordt ontvoerd of je baby wordt verwisseld. Geen enkele zwangerschap verloopt vlekkeloos...
correct.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Dus Jade is de echte dochter van Rose??
Nou, nou, wat een toeval ook hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef alors het volgende:
Maar Theresa vertelt hen dat de gegevens in het weeshuis door elkaar zijn gehaald en dat Jade tóch de dochter is van Rose. Lily doet een bloedtest en het blijkt de waarheid.
Wat? Gaan Holden en Lily weer uit elkaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Monday, November 5
Holden meets with his lawyer, Bonnie, and wants a divorce. ......
EN:::
[ afbeelding ]
Jep....quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Wat? Gaan Holden en Lily weer uit elkaar?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |