quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Syytön het volgende:[..]
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.
Wel kut zeg, heb juist een Beko gekocht omdat die goed werd aangeschreven in dit topic. En er zat vijf jaar garantie bij. Laatsgenoemde zal ik wel nodig hebben.
Hopelijk is het een fabrieksfout.
Ik heb overigens wel een shirtje meegewassen waar verfvlekken opzaten, dat kan toch niet de oorzaak zijn of wel?
Dat was ook als grapje bedoelt, lijkt me sterk dat dat shirtje de boosdoener is trouwens.
Een wasmachine moet daar wel tegen kunnen.
Zelf heb ik jaren geledn een whirlpool gehad waarbij ook het voorfront wegsmolt, bleek de thermostaat defect te zijn.
Het toestel bleef dus door verwarmen omdat hij geen signaal kreeg dat de temperatuur bereikt was, de enige reden waarom hij doorging was doordat hij na een bepaalde tijdseenheid verder moet met zijn programma en daarbij niet kijkt of hij wel of niet de temperatuur bereikt had.
Vergeet de volgende optie trouwens niet:
Doordat onze wasmachine eigenlijk altijd kookwassen draaide, ik kwam er pas daadwerkelijk achter door het apparaat ook werkelijk een kookwas te laten draaien ( na ruim een week ) was er dus ook behoorlijk wat wasgoed gekrompen doordat dit op te hoge temperaturen werd gewassen.
Wij moesten toen 3 kledingstukken opsturen, en kregen volgens een bepaalde berekening 2 trommels wasgoed vergoed, en dat was bijna de helft van de wasmachine in aanschafprijs.
Niet dat het je kleding red, maar liever er een vergoeding voor dan het uit eigen zak te moeten betalen.