een paar weken terug heb ik een wasmachine gekocht bij BCCquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is wel goed om te weten.
* tirannetje streept It's van het lijstje
Nog wel 'bekende' winkels om het aan te raden ?
Ik dacht zelf meer aan Scheer en Foppen.
Bij it`s is het in iedergeval geldig voor de hele regio zuidwest nederland, lijkt me sterk dat het anders is in een ander gedeelte van het land.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou op goede ervaringen in je omgeving afgaan. De ene vestiging van een keten is volgens mij de andere niet.
Ja, alleen jammer dat de consumentengids op geen enkele manier op duurzaamheid test.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Igen het volgende:
Volgens de Consumentengids was de LG inderdaad duidelijk slechter dan eigenlijk alle andere merken.
Wat heb je aan een apparaat dat duurzaam is, maar bijv. niet goed schoon wast?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat de consumentengids op geen enkele manier op duurzaamheid test.
Wat heb je aan een apparaat dat schoon wast, maar elke 4 maand een monteur nodig is?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heb je aan een apparaat dat duurzaam is, maar bijv. niet goed schoon wast?
Zo slecht worden ze zelden gemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een apparaat dat schoon wast, maar elke 4 maand een monteur nodig is?
Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
Maar dan moet je wel geluk hebben hoor, een hele week volgehouden knap hoorquote:Syytön - maandag 5 februari 2007 @ 19:13
Afgelopen vrijdag had mijn net nieuwe Beko opeens kuren. Na een wéék al! WTF!
Het stonk opeens naar verbrand plastic toen het ding ging centrifugeren, en m'n vriend zag zelfs rook. En de was stonk helemaal naar dat verbrande plastic.
Woensdag komt een monteur, hopelijk is het niets ergs anders kan Wehkamp dat ding meteen weer ophalen.
trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
Nou, dat valt wel een beetje mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.
De post van Syytön niet gelezen?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel een beetje mee.
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffen![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |