Onze miele droger en wasmachine staan ook in de badkamer. Kan niet anders in onze huurflat. Die van mijn schoonouders staat ook al 15 jaar in de badkamer, dus die kunnen er zeker tegenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef Sabsie het volgende:
Ha, goed toppic! Ik ben ook op zoek naar een wasmachine en droger. Deze komen in de badkamer te staan. Ik weet dat het niet wordt aangeraden ivm vocht, maar er zijn toch wel wasmachines/drogers die er wel tegen kunnen? Er zijn tenslotte meerdere mensen die deze apparaten in de badkamer heben staan.
Heeft iemand enig idee welk merk wasmachine/droger geschikt is voor in de natte ruimte?
Bij mij gaat het er vies in, en komt het er schoon en droog weer uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:08 schreef Marsepein het volgende:
Wat ik de handigste functie vind is het uitgesteld starten van de machine. Zodat als je 's morgens opstaat de wasmachine net klaar is, en het zo de droger in kan.
Tegenwoordig kan het wel, komt door het milieu "vriendelijke" vet dat ze gebruiken, dat verbrand een beetje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een wasmachine die stinkt naar verbrand plastic en waar rook uitkomt... en dat als nieuwigheid bestempelen vind ik toch wel erg makkelijk, maar goed. als ie 't blijft doen is d'r natuurlijk niets aan de hand.
Nog beter! Was- droogcombiapparaat? En tevreden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er vies in, en komt het er schoon en droog weer uit..
Yep, AEG, gaat prima.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:35 schreef Marsepein het volgende:
Nog beter! Was- droogcombiapparaat? En tevreden?
Kost je alleen wel twee keer zoveel tijd om te wassenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nog beter! Was- droogcombiapparaat? En tevreden?
Wij zitten nu ook aan een combi-apparaat te denken (alleen verkopen ze hier geen AEG, wel LG maar dat zal wel niet hetzelfde zijn. Verder driehonderd "no brands" als summit, haier en weet ik het).quote:Op zondag 24 juni 2007 04:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, AEG, gaat prima.
Was niet zo vaak, ben in m'n eentje, dus ach..
Hou ons op de hoogte. Wij moeten er binnenkort ook aanquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook aan een combi-apparaat te denken (alleen verkopen ze hier geen AEG, wel LG maar dat zal wel niet hetzelfde zijn. Verder driehonderd "no brands" als summit, haier en weet ik het).
Anyhow, we zien wel. We weten nog niet hoeveel ruimte we gaan hebben
Ik hou het in de gatenquote:Op maandag 25 juni 2007 04:06 schreef wonderer het volgende:
Het zal ongetwijfeld allemaal tot in de treurigste details op mijn blog verschijnen
Ik ben er inmiddels achter dat het komt doordat de wasmachine te vol zat. Dan kan het voorkomen dat tijdens het centrifugeren een kledingstuk tussen de rubbers komt te zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:54 schreef klipper het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het wel, komt door het milieu "vriendelijke" vet dat ze gebruiken, dat verbrand een beetje.
Maar rook eruit blijft vreemd.
Da's alleen een nadeel als je flink productie moet draaienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:21 schreef marvman het volgende:
Koop mijns inziens nooit een combi, nadeel daarvan is, dat je nooit 2 wassen achter elkaar kunt draaien en dat er maar de helft in kan om te drogen.
Nee hoor, alleen al het feit dat je lichte en donkere was hebt, moet je altijd wachten op de andere was voordat je een nieuwe aan kunt zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's alleen een nadeel als je flink productie moet draaien.
Nieuwe handdoeken drogen slecht af. Ik hang ze het liefste buiten. Schuurpapierquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef marvman het volgende:
Dat hoef ik ook niet perse, licht en donker tegelijk, maar is wel makkelijk als je dan toch bezig bent.
en voordeel van een droger vind ik dat vooral je handdoeken als nieuw blijft aanvoelen
haier is toch wel een goed merk?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook aan een combi-apparaat te denken (alleen verkopen ze hier geen AEG, wel LG maar dat zal wel niet hetzelfde zijn. Verder driehonderd "no brands" als summit, haier en weet ik het).
Anyhow, we zien wel. We weten nog niet hoeveel ruimte we gaan hebben
Ik zou het echt niet weten. Zou best kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
haier is toch wel een goed merk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |