Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
Maar dan moet je wel geluk hebben hoor, een hele week volgehouden knap hoorquote:Syytön - maandag 5 februari 2007 @ 19:13
Afgelopen vrijdag had mijn net nieuwe Beko opeens kuren. Na een wéék al! WTF!
Het stonk opeens naar verbrand plastic toen het ding ging centrifugeren, en m'n vriend zag zelfs rook. En de was stonk helemaal naar dat verbrande plastic.
Woensdag komt een monteur, hopelijk is het niets ergs anders kan Wehkamp dat ding meteen weer ophalen.
trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
Nou, dat valt wel een beetje mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.
De post van Syytön niet gelezen?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel een beetje mee.
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffen![]()
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.
Wel kut zeg, heb juist een Beko gekocht omdat die goed werd aangeschreven in dit topic. En er zat vijf jaar garantie bij. Laatsgenoemde zal ik wel nodig hebben.
Hopelijk is het een fabrieksfout.
Ik heb overigens wel een shirtje meegewassen waar verfvlekken opzaten, dat kan toch niet de oorzaak zijn of wel?![]()
Dat was ook als grapje bedoelt, lijkt me sterk dat dat shirtje de boosdoener is trouwens.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.
Wel kut zeg, heb juist een Beko gekocht omdat die goed werd aangeschreven in dit topic. En er zat vijf jaar garantie bij. Laatsgenoemde zal ik wel nodig hebben.
Hopelijk is het een fabrieksfout.
Ik heb overigens wel een shirtje meegewassen waar verfvlekken opzaten, dat kan toch niet de oorzaak zijn of wel?![]()
Het gebeurt alleen als de wasmachine draait. Het begon met 1 keer per wasbeurt en gister is ie al 5 keer in een half uur uit gesprongen. De rest van de elktra stond uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
Als de stroom uitvalt, dan is er iets mis met de aarding ofzo, de aardlek? Is dat niet te verhelpen?
Jamaar, ik heb geen tuin en geen balkon!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
Wasdroger heb ik niet; vind het zonde van de energie.
We hebben anders aardig wat 3 of 4 kilo machines gezien. En 7 kilo leek me een beetje te grootquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Een 5-kilotrommel is standaard, volgens mij.
klopt, bij wassen zelf gaat die nooit zo snel gaan. Zoveel maakt het dus niet uit, van het moment dat hij 1200 of 1400 toeren haalt is dat goed, dat moet echt niet meer zijn. Je was is misschien iets droger, maar veel zwieren geeft een gekreukelder resultaat. Dan kan je beter het iets langer in de droogkast steken (tot het halfdroog is) en dan een beetje vochtig strijken, dan moet je niet lopen kloten met een leeg strijkijzer (water voor in het strijkijzer dan). Dingen die niet gestreken worden gewoon kastdroog laten maken door je droogkast.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Dat toerental is toch alleen interessant voor het centrifugeren, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |