abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46016881
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffen
quote:
Syytön - maandag 5 februari 2007 @ 19:13
Afgelopen vrijdag had mijn net nieuwe Beko opeens kuren. Na een wéék al! WTF!
Het stonk opeens naar verbrand plastic toen het ding ging centrifugeren, en m'n vriend zag zelfs rook. En de was stonk helemaal naar dat verbrande plastic.
Woensdag komt een monteur, hopelijk is het niets ergs anders kan Wehkamp dat ding meteen weer ophalen.
Maar dan moet je wel geluk hebben hoor, een hele week volgehouden knap hoor
pi_46017440
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo slecht worden ze zelden gemaakt.
trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.
Scheren is voor schapen!
  maandag 5 februari 2007 @ 20:03:39 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46018126
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

trust me, d'r is meer rotzooi op de markt dan je denkt.
Nou, dat valt wel een beetje mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46020135
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dat valt wel een beetje mee.
De post van Syytön niet gelezen?
pi_46023948
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef klipper het volgende:

[..]

Bij de Wehkamp wil het nog weleens lukken om er 1 aan te treffen
[..]
Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.

Wel kut zeg, heb juist een Beko gekocht omdat die goed werd aangeschreven in dit topic. En er zat vijf jaar garantie bij. Laatsgenoemde zal ik wel nodig hebben.
Hopelijk is het een fabrieksfout.

Ik heb overigens wel een shirtje meegewassen waar verfvlekken opzaten, dat kan toch niet de oorzaak zijn of wel?
  maandag 5 februari 2007 @ 22:40:24 #106
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_46024534
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Syytön het volgende:

[..]

Mowah, aan Wehkamp zelf ligt het niet. Zij kopen het alleen maar in en leveren het.

Wel kut zeg, heb juist een Beko gekocht omdat die goed werd aangeschreven in dit topic. En er zat vijf jaar garantie bij. Laatsgenoemde zal ik wel nodig hebben.

Ik heb overigens wel een shirtje meegewassen waar verfvlekken opzaten, dat kan toch niet de oorzaak zijn of wel?
jha dat shirtje is het

whahah neeh ik denk dat je gewoon pech hebt met een maandagmorgen model.
pi_46025045
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dat was ook als grapje bedoelt, lijkt me sterk dat dat shirtje de boosdoener is trouwens.
Een wasmachine moet daar wel tegen kunnen.
Zelf heb ik jaren geledn een whirlpool gehad waarbij ook het voorfront wegsmolt, bleek de thermostaat defect te zijn.
Het toestel bleef dus door verwarmen omdat hij geen signaal kreeg dat de temperatuur bereikt was, de enige reden waarom hij doorging was doordat hij na een bepaalde tijdseenheid verder moet met zijn programma en daarbij niet kijkt of hij wel of niet de temperatuur bereikt had.

Vergeet de volgende optie trouwens niet:
Doordat onze wasmachine eigenlijk altijd kookwassen draaide, ik kwam er pas daadwerkelijk achter door het apparaat ook werkelijk een kookwas te laten draaien ( na ruim een week ) was er dus ook behoorlijk wat wasgoed gekrompen doordat dit op te hoge temperaturen werd gewassen.
Wij moesten toen 3 kledingstukken opsturen, en kregen volgens een bepaalde berekening 2 trommels wasgoed vergoed, en dat was bijna de helft van de wasmachine in aanschafprijs.
Niet dat het je kleding red, maar liever er een vergoeding voor dan het uit eigen zak te moeten betalen.
pi_46120286
Monteur is geweest, heeft het ding open geschroefd en laten draaien, kon niets vinden. Inmiddels al drie wasjes zonder problemen weer gedraaid. Volgens de monteur was het nieuwigheid.
Naja, ben al lang blij dat ie het verder goed doet en dat er garantie op zit uiteraard, zodat het me helemaal niets kostte.
pi_46123204
Een wasmachine die stinkt naar verbrand plastic en waar rook uitkomt... en dat als nieuwigheid bestempelen vind ik toch wel erg makkelijk, maar goed. als ie 't blijft doen is d'r natuurlijk niets aan de hand.
Scheren is voor schapen!
pi_50083929
Nou, die van mij heeft waarschijnlijk ook het lootje gelegd..... 't was geen dure, een Edy. 8 jaar gedraaid. Telkens als ik hem aan zet, dan valt de stroom uit in het hele huis

Nu wil ik wel een grotere investering doen dan 8 jaar geleden, maar het is en blijft moeilijk kiezen.
Ik vind ¤ 1000,- echt te veel voor zo'n apparaat.
Op internet en in folders zie ik vaak de Bosch langs komen, wie heeft hier ervaring mee??
pi_50085916
Als de stroom uitvalt, dan is er iets mis met de aarding ofzo, de aardlek? Is dat niet te verhelpen?
pi_50088614
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef DennisMoore het volgende:
Als de stroom uitvalt, dan is er iets mis met de aarding ofzo, de aardlek? Is dat niet te verhelpen?
Het gebeurt alleen als de wasmachine draait. Het begon met 1 keer per wasbeurt en gister is ie al 5 keer in een half uur uit gesprongen. De rest van de elktra stond uit.
pi_50088813
Ik heb een 2e hands wasmachine van Miele.
Koop nooit nieuw.
200 euro, 6 jaar oud.
Inmiddels 8 jaar oud en 0,0 problemen gehad.

Wasdroger heb ik niet; vind het zonde van de energie.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:03:33 #114
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_50088818
Ik blijf erbij dat je Miele de beste is want...er is geen betere
De keus is tegenwoordig idd enorm, let op hoeveel water hij verbruikt per wasbeurt en hoe zuinig hij is e.d. Dus die stickers met A+ enzo even bekijken. Een bosch heb ik zelf geen ervaring mee, mijn ouders hebben een bauknecht die bij de eerste wasbeurt overstroomde Daarna wel opgelost, maar goed. Zelf hebben we een miele, vind deze toch altijd al steviger aanvoelen dan een andere. De deur is van metaal ipv plastic, hij maakt weinig herrie (weet niet wat onze bovenbuurvrouw heeft, maar die hoor ik dus echt 3 keer per dag draaien hier in huis ), nog nooit problemen mee gehad. Tja, hij is wat duurder, maar hij gaat dan ook wel 15 tot 20 jaar mee. Mijn schoonouders hebben er ook 1, die staat er nu al 15 jaar en is nog nooit iets mee geweest. Daarnaast is het voor ons heel handig mocht er iets stuk gaan...Miele zit hier om de hoek, dus wasmachine afpleuren en klaar
To infinity…and beyond!
pi_50187103
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:03 schreef MaGNeT het volgende:

Wasdroger heb ik niet; vind het zonde van de energie.
Jamaar, ik heb geen tuin en geen balkon!
pi_50224356
zijn er echt mensen die meer dan 10 jaar met dezelfde machine wassen? verandert je gezinssamenstelling nooit? heb je niet liever een hippe machine in je wasruimte in plaats van de beige bruine?

en gebruiken er echt mensen de verschillende programma's? ik heb altijd maar 1 gebruikt... bonte was zonder voorwas...
pi_50226046
Nou, met onze huidige wasmachine hoop ik toch wel 10 jaar of langer te doen. En ik heb al veel verschillende programma's gebruikt. Wat ik de handigste functie vind is het uitgesteld starten van de machine. Zodat als je 's morgens opstaat de wasmachine net klaar is, en het zo de droger in kan.
pi_50273396
Ha, goed toppic! Ik ben ook op zoek naar een wasmachine en droger. Deze komen in de badkamer te staan. Ik weet dat het niet wordt aangeraden ivm vocht, maar er zijn toch wel wasmachines/drogers die er wel tegen kunnen? Er zijn tenslotte meerdere mensen die deze apparaten in de badkamer heben staan.
Heeft iemand enig idee welk merk wasmachine/droger geschikt is voor in de natte ruimte?
pi_50608563
Ik plaats hier even een tvp, we gaan deze week een wasmachine uitzoeken.

Waarschijnlijk gaan we naar de lokale elektroboer, in verband met de service.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_50608664
Dat toerental is toch alleen interessant voor het centrifugeren, of niet?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_50608732
We hebben onze Indesit specifiek op de groei gekocht. Met z'n tweetjes is een 5-kg wastrommel wat groot, maar soms erg handig. Een hele stapel handdoeken of een setje beddegoed kan er in een keer in. Hetzelde was de keuze voor de koelkast/vriezer: op de groei. Dus ik hoop met beiden zeker nog een jaartje of 9/10 te kunnen.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:54:24 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50608822
Een 5-kilotrommel is standaard, volgens mij.
pi_50608977
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Een 5-kilotrommel is standaard, volgens mij.
We hebben anders aardig wat 3 of 4 kilo machines gezien. En 7 kilo leek me een beetje te groot
pi_50609134
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Dat toerental is toch alleen interessant voor het centrifugeren, of niet?
klopt, bij wassen zelf gaat die nooit zo snel gaan. Zoveel maakt het dus niet uit, van het moment dat hij 1200 of 1400 toeren haalt is dat goed, dat moet echt niet meer zijn. Je was is misschien iets droger, maar veel zwieren geeft een gekreukelder resultaat. Dan kan je beter het iets langer in de droogkast steken (tot het halfdroog is) en dan een beetje vochtig strijken, dan moet je niet lopen kloten met een leeg strijkijzer (water voor in het strijkijzer dan). Dingen die niet gestreken worden gewoon kastdroog laten maken door je droogkast.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:02:40 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50609155
Ik vind 5 kilo voor mij alleen trouwens ook niet te groot. Het is volgens mij ook nog wat economischer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')