euhm jha en ik weet meestal ook hoe oud die 1600 rpm machine`s zijn als ze afgedankt mee terug moeten naar de zaak of als wij een partij oude opkopenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:16 schreef FoxF1 het volgende:
[..]
Maar jij ziet neem ik aan ook bijna alleen maar kapotte of nieuwe machines? Mensen die een werkende
1600rpm machine hebben komen niet bij jou toch?
(ik heb btw een Zanker 1600rpmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wasmachine + AEG condensdroger voor wie het weten wil)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is iig een tip die mogelijk dus levensduur scheelt en voor je was waarschijnlijk geen drol uitmaaktquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef -chefke- het volgende:
en het scheelt ook een hoop als je vaak fijnwas draait en maar om 1200 of minder centrifugeert.
jipquote:Op maandag 8 januari 2007 15:06 schreef FoxF1 het volgende:
[..]
Dat is iig een tip die mogelijk dus levensduur scheelt en voor je was waarschijnlijk geen drol uitmaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
700 euro, wassen en drogenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alshet dan toch over onbekende merken gaat, kijk dan ook een naar een hoover, de vhd 612 bijvoorbeeld.
Standaard 5 jaar garantie, zelfs 10 op de motor, simpel in gebruik en erg stil. Kost trouwens wel iets meer dan zo'n beko.
veel plezier met in de s(H)itquote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef HPoi het volgende:
Ik heb een Indesit gekocht. Was beste koop Consumentengids. 345 Euro. 1400 toeren
Nee ze kijken idd niet naar duurzaamheid, ik weet het. Maar kan toch zeker wel 5 jaartjes mee. De rest is meegenomen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef -chefke- het volgende:
[..]
veel plezier met in de s(H)itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nofi natuurlijk maar de consumentenbond kijk niet naar de duurzaamheid en die is niet bepaal goed bij dit merk hoop dat je extra garantie hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelulquote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef -chefke- het volgende:
[..]
veel plezier met in de s(H)itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nofi natuurlijk maar de consumentenbond kijk niet naar de duurzaamheid en die is niet bepaal goed bij dit merk hoop dat je extra garantie hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
inderdaad; sorry voor m'n tvpquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef tirannetje24 het volgende:
ok, bedankt allemaal.
Ik ga het nog even allemaal goed lezen.
En de nieuwe vragen volgen. Ik wist niet dat een wasmachine kopen zo moeilijk wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij komt, jij draait rond met je vinger, je stopt en je zegt: "Dat wordt em!!' ??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:29 schreef HPoi het volgende:
o, ik was binnen 5 minuten klaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jij komt, jij draait rond met je vinger, je stopt en je zegt: "Dat wordt em!!' ??
STAP 1: Men loopt de Mediamarkt binnen. Je loopt langs de wasmachines en drogers & neemt een beslissing. (4 minuten)quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
jij komt, jij draait rond met je vinger, je stopt en je zegt: "Dat wordt em!!' ??
geen slechte wasmachine`squote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef mgerben het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk niet?
Twee dingen:
- De wasmachine is 100 jaar oud, dwz er worden al 100 jaar wasmachines gemaakt
- De fabrikanten kunnen zich alleen nog onderscheiden door extra's toe te voegen die niet met het daadwerkelijke wassen te maken hebben: Timers en speciale programma's voor blauwe of rode handdoeken.
Uit die twee dingen kun je afleiden dat de wasmachine volwassen technologie is, waardoor je met een gerust hart kunt zeggen dat er geen slechte wasmachines meer gemaakt worden.
Dus kun je idd gewoon een wasmachien uitzoeken die bij je budget past, en dan heb je een prima wasmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop