Misschien is het voor sommige mensen wel beter te bevatten als ze ervan uitgaan dat de FBI zoiets op zijn geweten had, dan dat er zoveel mensen waren die deze man vrijwillig tot in de dood wilden volgen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja iets van 200 volgelingen. hij is dan ook absoluut niet te vergelijken, alleen dat sommigen denken dat de fbi ook achter de jim jones suicide zit.
limonade met cyaankali meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef Bart1984 het volgende:
Wat drinken ze eigenlijk op??
Of het geheel pijnloos is weet ik niet, maar cyaankali zorgt in ieder geval voor een snelle dood, en je raakt nog sneller buiten bewustzijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:52 schreef Bart1984 het volgende:
Pijnloze dood??
het is bijzonder pijnlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Of het geheel pijnloos is weet ik niet, maar cyaankali zorgt in ieder geval voor een snelle dood, en je raakt nog sneller buiten bewustzijn.
Ooit van Hitler gehoord?niet lullig bedoeltquote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef Isegrim het volgende:
Die man moet wel iets bijzonders hebben gehad dat hij zoveel mensen meekreeg...
Anderen vernietigen is voor de meeste mensen makkelijker dan zelfvernietiging... Dat is de ultieme grens, het gaat tegen al je instincten in.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ooit van Hitler gehoord?niet lullig bedoelt
jaquote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef Bart1984 het volgende:
Ik zat het net te luisteren, opeens hoor je de mensen niet meer praten. Zijn ze dan dood??
Viel mij ook al op, alleen zijn er continue al mensen aan het sterven.. En Jim Jones schoot zichzelf door zijn hoofd en dat hoor je niet..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef Bart1984 het volgende:
Ik zat het net te luisteren, opeens hoor je de mensen niet meer praten. Zijn ze dan dood??
HJa, had het ook meer over hoe je zoveel mensen mee kan krijgen in een gedachte. Als Hitler een grote zelfmoord had gewild dan had hij ook wel een groot aantal mensen meegekregen..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Anderen vernietigen is voor de meeste mensen makkelijker dan zelfvernietiging... Dat is de ultieme grens, het gaat tegen al je instincten in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |