Laat maar gaan, Scan. Het is zo moeilijk uit te leggenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het heel anders. Nathanael en Bart gooien het er idd steeds op dat ze een spel spelen, maar ik denk dat de heren gewoon normaal ook op die manier omgaan met mensen die ze niet mogen. Als je dat in het normale leven niet doet, dan kun je het in de villa ook niet over je hart verkrijgen volgens mij. Ik ben dan ook van mening dat de redactie totaal géén aandeel heeft in het gebeuren. Het is gewoon Nathanael die al weken loopt te zieken en afgelopen nacht de laatste druppels in de emmer gooide. Huub die flipt en maakt hem uit voor rotte vis. Dat was het wel zo'n beetje. Veel meer is er niet gebeurd. Het is in feite niet eens uit de hand gelopen. Een stevige scheldpartij was het.
De uitbarsting zat er én aan te komen én is aangemoedigd door de redactie.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitbarsting van Huub lag zó enorm voor de hand, dat ik denk dat het niet is gestuurd. Dat Huub een keer van zich af ging bijten was een kwestie van tijd. Zo zie ik het tenminste.
Zo zie ik het ook. De redactie kan moeilijk in gaan grijpen en zeggen dat Nathanael niet zo moet pesten. Dus het enige wat ze kunnen doen is tegen Huub zeggen dat hij gewoon van zich af moet bijten. Dat zou je kunnen zien als 'sturen', maar ik zie het gewoon als normaal advies. Huub ging alleen een stapje verder dan alleen van zich af bijten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
De uitbarsting zat er én aan te komen én is aangemoedigd door de redactie.
De manier waarop is echter wel door Huub zelf bepaald. De woorden zijn hem niet ingefluiisterd, of zo.
Dat is wel een héél slecht gequote stukje zegquote:Op zondag 7 januari 2007 12:39 schreef Suikeroom het volgende:
gister was de reactie van Nena ook zo mooi
Nena: wat staat er in zn weblog dan?
Huub: hele erge dingen
Nena: wat dan?
Huub: ja van alles
Nena: noem een voorbeeld dan
Huub: ja over die stripper dat ik moest kiezen enzo
Nena:![]()
![]()
was lachwekkend gewoon.. lijkt me verstandig ook na zn uitbarsting gister dat Huuib zn aanklacht intrekt en zn koffer gaat inpakken..
Ja, dat verbaasde me zó dat ik het nog even heb uitgeprobeerd: simpel als wat!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef schizolientje het volgende:
Ze kunnen niet eens een adres vinden, op zoekenbel kun je op naam/straat of postcode alles bij elkaar zoeken. De IT expert zou dat toch moeten weten
Ilona is een overloper, geen karakterquote:Op zondag 7 januari 2007 11:43 schreef Black_king het volgende:
.NL gaat vanmiddag het gesprek aan met achter. Hij eruit of Huub. Ilona is ook klaar met Huub.
Ik ben op mijn post!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is iedereen ?
verbeter me maar.. noem trouwens kwetsende dingen die er in het weblog van .NL staan.. en cker in verhouding met wat Huub allemaal gezegd heeft gister.. ik snap nu ook waarom Huub altijd zo trilt trouwensquote:Op zondag 7 januari 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel een héél slecht gequote stukje zegVergeet je wel vaker essentiele dingen?
Maar blijf het vooral voor Nathanael opnemen. Staat je goed.
Verbaasde me er gisteren ook over dat Brian het bestaan van ALT-codes niet wist. Ging in een tekst op zoek naar het juiste teken en copy/paste dezequote:Op zondag 7 januari 2007 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde me zó dat ik het nog even heb uitgeprobeerd: simpel als wat!!!
Vannacht was het Nathanael die stond te trillen als een rietje (zei hij zelf). Meneer met de grote mond was doodsbang voor 'het jochie'.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap nu ook waarom Huub altijd zo trilt trouwens![]()
Maakt toch niet uit wat je tegen Nena zegt, ze luistert niet of snapt het niet of doet alsof ze het niet snaptquote:Op zondag 7 januari 2007 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
verbeter me maar.. noem trouwens kwetsende dingen die er in het weblog van .NL staan.. en cker in verhouding met wat Huub allemaal gezegd heeft gister.. ik snap nu ook waarom Huub altijd zo trilt trouwens![]()
En dat laatste gaat dus voor de bewoners te ver. Dat is voor hun geen spel meer!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. De redactie kan moeilijk in gaan grijpen en zeggen dat Nathanael niet zo moet pesten. Dus het enige wat ze kunnen doen is tegen Huub zeggen dat hij gewoon van zich af moet bijten. Dat zou je kunnen zien als 'sturen', maar ik zie het gewoon als normaal advies. Huub ging alleen een stapje verder dan alleen van zich af bijten.
Vooral de tranen van NL, die waren zo echtquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Day het volgende:
[..]
En dat laatste gaat dus voor de bewoners te ver. Dat is voor hun geen spel meer!
Dat is denk ik ook het verschil tussen de kijkers en de bewoners. Voor de bewoners is een gedeelte echt en een gedeelte spel. Wij zien alles als echt en snappen daardoor de reacties van de bewoners niet meer.
Ik lees nu mee.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is iedereen ?
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Verbaasde me er gisteren ook over dat Brian het bestaan van ALT-codes niet wist. Ging in een tekst op zoek naar het juiste teken en copy/paste deze![]()
En dat moet dan ook kunnen programmeren![]()
zag je verkeerd.. hij zat zich heel erg in te houden en zat vol adrenaline.. Huub heeft gewoon zn drugs nodig.. het nerdje wordt gefucked in het spel en gaat net zoals 99% van de mensen hier spel en realiteit door elkaar halen.. hij doet het alleen als ie dronken is.. jullie doen het als jullie nuchter zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht was het Nathanael die stond te trillen als een rietje (zei hij zelf). Meneer met de grote mond was doodsbang voor 'het jochie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |