Ik denk toch dat dit komt omdat wij bijna alles zelf kunnen zien en horen en in het huis is de info nogal selectiefquote:Op zondag 7 januari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Dit is weer zo'n voorbeeld dat iedereen IN het huis de boel echt heel anders ziet dan buiten het huis (de kijkers). Dat verschil is nu wel heel erg trouwens. Ik verbaas me daar nog steeds over.
Spel en werkelijkheid, Scan.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Dit is weer zo'n voorbeeld dat iedereen IN het huis de boel echt heel anders ziet dan buiten het huis (de kijkers). Dat verschil is nu wel heel erg trouwens. Ik verbaas me daar nog steeds over.
Maar ze hebben toch ook het gejen en geziek van de drie 'mannen' tegen Huub meegekregen? Dat moeten ze Huub's reactie toch een beetje kunnen begrijpen en zelfs menselijk vinden? Of zie ik het nou helemaal verkeerd en is het logisch dat je in het huis daar een hele andere mening over hebt?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit komt omdat wij bijna alles zelf kunnen zien en horen en in het huis is de info nogal selectief
Wat bedoel je? Dat ze de dingen anders zien omdat ze in een spel zitten?quote:
Idd je kan alleen vooraf straffen...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef schizolientje het volgende:
Ik verwacht ook geen sancties meer, dat zou dan meteen gebeurd zijn. Je kunt niet achteraf gaan straffen.
Foutje, ik bedoelde natuurlijk zo lang na een " incident" , dat moet je meteen aanpakkenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Idd je kan alleen vooraf straffen...
Even een poging doen om uit te leggen wat ik bedoel (het is niet zo makkelijk).quote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze de dingen anders zien omdat ze in een spel zitten?
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Suikeroom het volgende:
is Huub al naar huis?
Vertrouw je op Nathanael?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
huub krijg je daar niet weg, dus dan is het exit Nathanael. Het was Huub eruit of hij eruit, zei hij.
Durf voor 98% zeker te vertellen dat de ruzie flink door achter is aangestuurd. Huub had al par keer te horen gekregen dat hij van zich af moest bijten nl.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
huub krijg je daar niet weg, dus dan is het exit Nathanael. Het was Huub eruit of hij eruit, zei hij.
Ik zie het heel anders. Nathanael en Bart gooien het er idd steeds op dat ze een spel spelen, maar ik denk dat de heren gewoon normaal ook op die manier omgaan met mensen die ze niet mogen. Als je dat in het normale leven niet doet, dan kun je het in de villa ook niet over je hart verkrijgen volgens mij. Ik ben dan ook van mening dat de redactie totaal géén aandeel heeft in het gebeuren. Het is gewoon Nathanael die al weken loopt te zieken en afgelopen nacht de laatste druppels in de emmer gooide. Huub die flipt en maakt hem uit voor rotte vis. Dat was het wel zo'n beetje. Veel meer is er niet gebeurd. Het is in feite niet eens uit de hand gelopen. Een stevige scheldpartij was het.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Day het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd hoe de redactie dit oppakt en of ze erkennen dat zij ook een flink aandeel hebben in het uit de hand lopen van de situatie.
Voor geen meter. Die gaat er nooit uit, want dat zie hij zichzelf als de verliezer. En als hij blijft en Huub wordt niet gestraft ziet hij zichzelf ook als verliezer. Dus Huub wint sowiesoquote:
De uitbarsting van Huub lag zó enorm voor de hand, dat ik denk dat het niet is gestuurd. Dat Huub een keer van zich af ging bijten was een kwestie van tijd. Zo zie ik het tenminste.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Durf voor 98% zeker te vertellen dat de ruzie flink door achter is aangestuurd. Huub had al par keer te horen gekregen dat hij van zich af moest bijten nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |