quote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Hij ging het gesprek toch ook aan om Huub uit z'n tent te lokken. Nou dat is gelukt. Nu probeert hij er zo'n ophef over te maken zodat Huub naar huis gestuurd gaat worden.
Ik denk, helaas voor .NL, dat dat niet gaat lukken.
Wel benieuwd of hij dan ballen genoeg heeft om daadwerkelijk op te stappen.
Als een duwtje al valt onder fysiek geweld, dan is het hek van de damquote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop het: ze maken een keuze voor de toekomst en de redactie kan nu bepalen hoe het spel verder gaat ( was al, maar nu met meer middelen)
Maar die opmerking scoorde dan wel in de top 3 van trieste opmerkingenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:56 schreef bosb het volgende:
ik moet zeggen dat bart zich behoorlijk afzijdig houdt in dit hele verhaal. Buiten het in de vijver gooien van vannacht heeft hij in feite nog maar heel weinig gezegd.
Scan laten we het hopenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als een duwtje al valt onder fysiek geweld, dan is het hek van de dam![]()
De redactie kan en hoeft helemaal niets te doen, aangezien er volgens mij niets is gebeurd wat niet mocht (behalve een paar scheldwoorden). Dus Nathanael gaat exit. Dat kan niet anders meer
Ja enerzijds wel, anderzijds wordt het wel saai zonder .NL. En eerlijk gezegd denk ik dat hij toch niet weg gaat. Is alleen maar dreigen om de redactie in een bepaalde richting te duwen.quote:
Samen bidden gaat me iets te verquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Ilona is weer een illusie armer. Nou meid, dan sodemieter je toch op, het huis uit.
Pas jij maar op dat FOK!_REDACTIE je er niet uitmietert wegens stemmingmakerij!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub Nathanael een klap op zijn bek had gegeven, was het ook geen zinloos geweld geweest. Dan was het wat mij betreft zeer zinvol geweld geweest
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat FOK!_REDACTIE je er niet uitmietert wegens stemmingmakerij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |