Vul je nog steeds die vragenlijsten in?? krijg al heel lang geen nieuwe vragenlijsten meer bij dat programmatjequote:Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef slindenau het volgende:
Had nog een 10 euro FRS bon liggen (via het NIPO),
Jep, wij doen dat met de hele familie, dus we krijgen vrij regelmatig een lijstje. Mn pa en ma doen samen meestal blokker bon ofzo, en mn broertje en ik een frs bonquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vul je nog steeds die vragenlijsten in?? krijg al heel lang geen nieuwe vragenlijsten meer bij dat programmatje
hmmm... toch nog eens proberenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jep, wij doen dat met de hele familie, dus we krijgen vrij regelmatig een lijstje. Mn pa en ma doen samen meestal blokker bon ofzo, en mn broertje en ik een frs bon.
hehe, dat gevoel ken ik ja. zit je zo van: "k*t, maar 1 dvd vandaagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Ik had eigenlijk wat meer bij de post verwacht vandaag.Misschien komt het nog.
Ja, dacht ik vandaag de rest, belt me moeder me dat er niets gekomen is. >.>quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe, dat gevoel ken ik ja. zit je zo van: "k*t, maar 1 dvd vandaag![]()
"
Die moet ik ook nog eens aan de collectie toevoegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |