Ah ok . Dat wist ik nietquote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
omdat ik een xbox 360 heb en daar er een uitbreiding voor is zodat je relatief goedkoop hd dvd kan kijkentevens is het plus punt van hd dvd dat het regio vrij is (althans voorlopig wel en hopelijk blijft dat zo) en dat zorgt ervoor dat ik gewoon kan blijven importeren
Ach, er zal ooit wel een regio-vrije hybride speler komen. Tot die tijd blijf ik lekker bij DVD's (heb toch geen tv of pc met een resolutie die hoog genoeg is voor Full HD. Mn notebook kan met 1440*900 net 720p aan, maar dan is 17" nog steeds erg klein.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
omdat ik een xbox 360 heb en daar er een uitbreiding voor is zodat je relatief goedkoop hd dvd kan kijkentevens is het plus punt van hd dvd dat het regio vrij is (althans voorlopig wel en hopelijk blijft dat zo) en dat zorgt ervoor dat ik gewoon kan blijven importeren
ik heb een paar weken geleden een nieuwe (HD) Beamer gekocht en na mn spelletjes in HD te hebben gezien (en wat gedownloade HD films) kreeg ik toch wel de kriebels om een hd dvd speler te kopen. als je het spul ervoor hebt staan is het gewoon een stuk mooier dan normale dvd. het is inderdaad jammer dat er nog geen standaard is, maar tot die tijd is die 170 euro voor de xbox add-on toch zeker het overwegen waard (maar dan moet je wel een xbox 360 hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach, er zal ooit wel een regio-vrije hybride speler komen. Tot die tijd blijf ik lekker bij DVD's (heb toch geen tv of pc met een resolutie die hoog genoeg is voor Full HD. Mn notebook kan met 1440*900 net 720p aan, maar dan is 17" nog steeds erg klein.
quote:
Play.com 5 euro per stuk incl. verzendenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
De originele series?
Waar en hoe duur?
Nee het zijn echt de films.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:09 schreef slindenau het volgende:
Dat zijn de films ja...maar zijn die "Vol 1-8" de (originele) series?
Dus die op Play zijn allemaal de films...jammer, want die hoef ik niet perse te hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee het zijn echt de films.
De originele tekenfilm serie is volgens mij alleen in de VS uit.
Daarom een nieuwequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:33 schreef Shogo het volgende:
Er ligt een koffer in de winkels alleen die is nu met CR niet zo compleet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |