Dat wist ik ook niet. Ik ben bang dat ik voor die tijd in bed lig (of dat ik Metallica heb uitgezet, want zó interessant is dat nu ook weer niet), maar ik ben wel heel benieuwd wat dat tegenwoordig is.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zeker kijken, wist trouwens niet dat Alice in chains nog bestond.
ik ben bang van welquote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kán niet. Ik ga het toch niet meemaken dat ik een live-versie van Orion ga zien?
Ja!quote:
Maar daar kom ik op terug. Ik dacht dat ze heel St. Anger zouden spelen, en dat had ik nu wel uitgezet, denk ik.quote:of dat ik Metallica heb uitgezet, want zó interessant is dat nu ook weer niet
ze spelen bijna alleen maar hun oude nummers tijdens optredensquote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef broer het volgende:
[..]
Maar daar kom ik op terug. Ik dacht dat ze heel St. Anger zouden spelen, en dat had ik nu wel uitgezet, denk ik.
Dat klinkt bijna alsof ze het nieuwere werk zelf ook niet zo geweldig vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef horned_reaper het volgende:
ze spelen bijna alleen maar hun oude nummers tijdens optredens![]()
Och, ik heb over het algemeen niet zoveel met oude muziek. Dus mijn geboortejaar is verder niet zo interessant, muzikaal gezien. Maar Metallica is jeugdsentiment. Daar kun je nu eenmaal niet omheen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:38 schreef horned_reaper het volgende:
Broerjij bent in het beste muziek jaar ooit geboren (H)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |