Ik hoor liever iets, dan nietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij laat hem horen, dát wel.
Of ik er blij mee ben, dát niet.
Maar nu hebben we Mariannequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
helaas welquote:
mja zo kan je 't ook noemen...quote:Richy heeft iets olijks in z'n gezicht.
Het feit dat de jury een band heeft met de artiesten maakt hun commentaar echt tenenkrommend... ik val er net 5 minuten in maar ben er nu al klaar mee eigenlijk... je kunt zo'n optreden als van Richy toch niet met droge ogen goed vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
Ik ben dus niet de enige!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Ze zijn niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Ik begin deze jury erg zat te worden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mja zo kan je 't ook noemen...
ik dacht eerder aan iets debiels
Nu je het zegt...quote:(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |