abonnement Unibet Coolblue
pi_45221574
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren was hij zelfs op de Box!

Bij de Chapelle's show, gingen ze testen hoe 'white people' reageerde op (zijn) gitaarmuziek, daarna gingen ze ook nog met die drummer van The Roots, ?uestlove ofzoiets in een kapper testen hoe 'black people' reageren op drumbeats, erg flauw, maar wel lache om te zien..

Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=sn-KGoD73Gs
Hahaha!
pi_45226928
Ja, die aflevering is inmiddels alweer voor de vierde keer of zo uitgezonden. Mocht je het willen hebben, is wel van score af te plukken...

Heb net de Apple performance gekeken, en zag er weer gladjes uit. Blijf er alleen bij dat Gravity solo gespeeld te weinig body heeft. Heb toch ff doorgespoeld..
pi_45237119
Ik kijk nu even op de top 50 lijst en zie dat hij op 39 staat. Maar als je op het liedje klikt, staat er dat het de Gravity van TRY! is en de stream die ze daar hebben is ook van TRY!

Klopt dit? Is deze versie nu werkelijk als single uitgebracht?
pi_45241066
Apple performance was erg verrassend! Ik was t live aan t volgen en opeens John Mayer!!!
verder tvp
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_45244414
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Frenkel het volgende:
Gisteren was hij zelfs op de Box!

Bij de Chapelle's show, gingen ze testen hoe 'white people' reageerde op (zijn) gitaarmuziek, daarna gingen ze ook nog met die drummer van The Roots, ?uestlove ofzoiets in een kapper testen hoe 'black people' reageren op drumbeats, erg flauw, maar wel lache om te zien..

Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=sn-KGoD73Gs
Die heb ik al zó vaak gezien Blijft leuk
I'm an assassin and I had a job to do
pi_45280541
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef fjboere het volgende:
Ik kijk nu even op de top 50 lijst en zie dat hij op 39 staat. Maar als je op het liedje klikt, staat er dat het de Gravity van TRY! is en de stream die ze daar hebben is ook van TRY!

Klopt dit? Is deze versie nu werkelijk als single uitgebracht?
Nee, de Continuum versie is uitgebracht. Dus vindt het wel typisch...
pi_45290193
John speelt een stukje Slow Dancing op zijn zelf ontworpen (met behulp van Two-Rock) amp...
http://www.youtube.com/watch?v=iSM3FL7zUdw

Erg fijne muts heeft hij ook op
pi_45291264
Ik vind die hele outfit wel fijn!

Dit blijft toch John Mayer op zijn best, gewoon man met gitaar
pi_45302505
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:08:15 #60
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_45311036
wohoooo, heerlijk stukje muziek
Je moeder is een hamster
pi_45317946
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:11 schreef Numbie het volgende:
John speelt een stukje Slow Dancing op zijn zelf ontworpen (met behulp van Two-Rock) amp...
http://www.youtube.com/watch?v=iSM3FL7zUdw

Erg fijne muts heeft hij ook op
Die signature amps ontwerpt die niet zelf hoor
pi_45323170
Hij sleutelt er wel degelijk aan mee
pi_45349051
quote:
John Mayer's well-honed sense of loyalty
MICHAEL J. DALY
Article Last Updated: 01/12/2007 09:18:54 PM EST

Last Saturday night around 6:30 I was snuggled in at home with "A Prairie Home Companion" on WSHU, 91.1 on your FM dial.
I was in Guy Noir mode. You know, nursing a martini and mulling life's persistent questions. It was shaping up as a nice night.

And then my cell phone started with its annoying ring. I let the call go into voice mail. At the first break, I checked the message. It went like this:

"Hey, Mike. It's John Mayer. I'm taking advantage of some post-nap Zen thinking, before the maniacal braincells wake up and work against me.

"I'm feeling very goal-oriented right now," the young man went on. "I'm coming back into Fairfield tomorrow, so I want to sit down with you, maybe&. if you have time."

I called back and told him, "I'm listening to Garrison Keillor here, ya know?"

It had little impact. He wanted to talk and wanted to get together the next day.

I was still feeling Guy Noirish. "Wait, let me check with my girl," I said. My daughter Julia, 20, was nearby.

"Hey, Sugar," I yelled, "how's my calendar look for tomorrow around 2 p.m.?" Julia rolled her eyes. "Looks clear, Dad."

I've always been a sucker for polite, Grammy-winning, genius musicians who are considerate enough to ask me if I have time to talk with them. So I said "okay."

-Sunday afternoon — I brought Sugar with me just in case John Mayer ever decided to misquote me and give me a headache in the tabloids — we met on the hush-hush and the QT at the Starbucks on the

Post Road in Fairfield. It wasn't all social. In fact, we had an agenda: to strategize in the matter of Walgreens and the mega-company's desire to put a store in the now-vacant site of a former food market in the Stratfield section of Fairfield.
Niceties out of the way, we got down to business.

"So what do you think? A concert at the Quick Center to raise some money?" he asked.

Not enough time, I said. The town Planning and Zoning Commission may be acting within a few weeks. The Stratfield Village Association, though, could probably use a contribution to keep up the fight.

So the other day he called Maryann Garcia, the SVA lady, and sent her a check. John Mayer is arguably the hottest musician on the planet at the moment. Why's he giving up time on a Sunday afternoon — he would be leaving the next morning for three days in San Francisco to help Steve Jobs introduce the iPhone and then leave on a five-week tour of the Eastern United States — to talk about a vacant supermarket?

Because he is more than an enormously talented, enormously wealthy performer and celebrity. Less visible to the public is a sensitive young man who has strong memories of growing up in Fairfield — for better and for worse, by the way — a well-honed sense of loyalty to friends, family, community and to a code of living.

"I'm going to die a guy," he said, "not an artist."

He makes decisions as John Mayer the person, not John Mayer the star.

Ditto for the selection of friends. Just for the record: In an hour-long conversation that covered a lot of ground, he brought up his whirlwind holiday week in New York and a friend he called "Jess." The few thoughts he spoke on the subject — they're going to stay private — were, in my mind, at least, infused with affection.

But back to the store.

"Hey, it was my first job," he said. "I have great memories of that first job." On a prior occasion he talked about putting tunes together in his head while he was pushing carts in the parking lot and stocking shelves at what was then the Gran Central Market, sort of a Mississippi Delta in the career of John Mayer.

John Mayer is not taking the mantle of "The Anti-Walgreen." He just wants to help preserve the neighborhood he grew up in, and where his parents still live. "I'll keep in touch from the tour," he said. As we wrapped up, it was getting dark outside. The people in Starbucks had been very cool. Lots of foot traffic past the table, but nothing over. Someone had written on his coffee cup in black marker, "Love Your Music."

"That's nice," he said when he noticed it. The three of us walked outside. "I'm gonna go home and spend a few hours with my parents," he said. Jules and I headed in one direction, he in another. But the Starbucks door opened and two girls ran out.

"JOHN!!," they yelled.

He stopped, turned around and walked back and was talking with them as we pulled off, his reunion with his parents put off for yet another few minutes.

http://www.connpost.com/mikedaly/ci_5003317
pi_45349409
pi_45380566
pi_45380590
Wow even niet opgelet en meteen anderhalf topic gemist
Slow Dancing in a Burnin Room blijft een heerlijk nummer
Koning.
pi_45404117

tvp
pi_45442035
Local schreeuwt al een week dat ze met iets exclusiefs komen vandaag; nu loopt de site vast... Lol.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:08:46 #69
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_45445139
Ik heb nog een nummer die hij samen zingt met Glen Phillips, genaamd Walk On The Ocean. Klinkt wel erg relaxt vind ik zelf. Verder kan ik "Comfortable" wel waarderen.
pi_45452525
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:08 schreef Jos_ het volgende:
Ik heb nog een nummer die hij samen zingt met Glen Phillips, genaamd Walk On The Ocean. Klinkt wel erg relaxt vind ik zelf. Verder kan ik "Comfortable" wel waarderen.
...ik voel een maar aankomen?

Ok, 32x why georgia op je pc hebben is best wel ziek eigenlijk Wilde perse een bepaalde versie horen, en toen kwam ik erachter. lol.
pi_45484325
Ik luisterde net nog Stormy Monday
pi_45504199
Memories, memories...

Ben echt benieuwd of hij nog gaat komen in Maart. In frankrijk zijn ze er zo goed als overtuigd van, en aangezien Michiel Veenstra Veentra ( ) ook al maanden roept dat hij komt, en het potverdorie door Dela zelf tegen ons is bevestigd, moet het toch haast wel?
pi_45505569
Ja het zal nog wel niet zeker zijn. Anders hadden ze het echt wel aangekondigd.

Trouwens ik heb even Village geluisterd, niet zo heel speciaal vind ik, hij heeft niet veel speciaals met de nummers gedaan, had meer gekund. Ik vind 't natuurlijk wel allemaal lekker klinken, GLIOTW alleen helemaal niet. Echt de kracht uit het nummer nu. Die mag alleen op volume max
pi_45505593
moet ik nog geld gaan sparen voor Mayer ook, beter komt hij wel en doeti dan de HMH ofzo?
you might aswell do the white line
pi_45505782
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef kweek89 het volgende:
moet ik nog geld gaan sparen voor Mayer ook, beter komt hij wel en doeti dan de HMH ofzo?
Geld of niet ik móet erheen Ik hoop niet de HMH
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')