Nog een weekje mop!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef nikky het volgende:
Ja gaat wel hoor. Het is zwaar en pijnlijk maar dat hoort erbij. Het is het allemaal waard
dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:40 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zou de kinder slaapkamer beneden doen en zelf boven blijven slapen. Das wel zo makkelijk.
Jij begrijpt het prima! Dat is de indeling van mijn huis, heel vreemd i know. Huis uit 1908, Den Haag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
Lishe en X-tracer, gefeliciteerd!!!Echt geweldig nieuws, zeg.
Kapitein_Pannekoek, ik begrijp de indeling van jouw huis niet helemaal. Heb je nou beneden 1 slaapkamer, boven ook maar 1 slaapkamer en op de 3e verdieping alleen maar 1 badkamer?
Ik zou dan zelf denk ik beneden gaan slapen en de kinderen boven.
Nicky, sterkte met de laatste loodjes. Het begint nu echt heel dichtbij te komen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..![]()
Lekker lomp daar op je werk zeg! En natuurlijk had je willen horen dat ze je een hart onder de riem staken. Dat heb ik wel gehad terwijl ik heel zenuwachtig was om te zeggen dat ik niet meer mocht werken. Mijn leidinggevende was juist erg begripvol en steunt me op dit moment nog steeds zelfs. Jammer dat niet alle werkgevers zo "lief" kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:36 schreef minoes_ het volgende:
Heel verhaal-
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef simmu het volgende:
simmu en sangdrax hebben de zwangerschapstest gedaan, en er waren *twee* streepjes
maar weet iemand wat we nu verondersteld worden te doen?
simmu mag niet roken, geen koffie en geen alcohol, en we moeten volgens de dokter een afspraak maken met de verloskundige, hebben we nog iets gemist?
Er zijn bij de IKEA speciale wieltjes voor laminaat. Die heb ik nl ook ooit gehaald voor mijn salontafel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:34 schreef Anitra het volgende:
Nikky wieltjes zijn ook niet alles op lamninaat. Misschien zo'n bureau mat eronder, want hier hebben juist wieltjes van bureaustoelen het laminaat vernaggeld.
auw ontploffede schaambenen zijn niet fijn. Hopenlijk word het wat minder.
Ik weet niet of het eronder past om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu
simmu gefeliciteerd!
Ik zou gewoon zo'n plastic mat onder je bureaustoel leggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu
simmu gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |