Iedere opdracht is voor de Mol makkelijk te saboteren, maar zo hebben Renate en Inge een beetje eer verdiend zegmaar, zodat ze beiden minder verdacht zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
maar dit was wel een uitgelezen mogelijkheid om anoniem er voor te zorgen dat je geen positieve bijdrage geeft aan de opdracht.
oh nee, die matige cartoons weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Schaamteloos gejat van het WIDM.com forum.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
oh nJeej, die matige leuke cartoons weer.![]()
quote:
En terechtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:23 schreef Mr_Booze het volgende:
De tekenaar geeft weer dat iedereen hetzelfde ziet in dat Belgische mens.
waar kun je de uitzendingen bekijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef seekfaM het volgende:
Ik moet helaas altijd de online versie kijken reden: moet altijd sporten op het tijdstip dat de Mol is
Op de site zelf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef toma het volgende:
[..]
waar kun je de uitzendingen bekijken?
Of op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef toma het volgende:
[..]
waar kun je de uitzendingen bekijken?
Ja ik weet t, maar da's pas de volgende dag. IK WIL VANDAAAGquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
Uitzending gemist (de volgende dag)
Herhaling op maandagmiddag, of op BVN maandagavond?
half 9, nederland 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat ook alweer?
het begint over 10 minutenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Potver, zet gewoon de hele naam in TT, kut zoeken dit.
Maar goed, dit seizoen maar weer is volgen.
Het probleem is dat hij ook weer terug kan komen later in het spel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gare topictitelIk kon het topic niet vinden.
Maargoed..
Ik heb geen enkele van de voorgaande edities van WIDM () gezien en ben op aanraden van mijn vriendin eens gaan kijken. En ik ben aangenaam verrast! Ik gokte dat Sander Lantinga de Mol was en prompt wordt hij er in de eerste aflevering gelijk uit gestemd
Dus ik zal nog een hoop moeten leren
Vanavond samen met m'n meisje kijken
[afbeelding]
Zou je wel denken maargoedquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:40 schreef snellejelle het volgende:
De Mol zit natuurlijk op een plek nu waarvandaan hij een hoop de war in kan sturen...
Dat wordt zo gemonteerd denk ik...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zou je wel denken maargoed![]()
Nadja doet erg verdacht hoor![]()
1. hij zit in de metro dus kut geluid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno Bentveld...'maar we moeten nog naar de eerste lokatie gaan' 'wat zeg je' ik versta je niet' 'zeg nog eens'.MOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |