Mooie opsommingquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
[.. Tekst ..]
Ik wilde net zeggen, ik zie iemand geknield naar rechts zitten. Maar toen opeens zag ik het gezichtquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Niemand wat bijzonders? Hier zijn wat dingen die ik tijdens het surfen tegenkwam;
(Mogelijke) hints op de site:
gezicht in verstopt zit. Wiens gezicht is dit?
Ik ken de belgische versies niet, mar zag wel dat er in het begin een belg meepostte die volgens mij die series ook gezien heeft. Wat ik me afvraag, wat was de rol van die Marc tijdens dat spel? Was hij degeen naar wie ze opzoek waren, had hij tijdens het beantwoorden van de vragen gesaboteerd? Volgens mij hoeft dat fragment niet direct te betekenen dat Eva de mol is of dat zij het niet is.quote:(Mogelijke) Hints in de aflevering:
- In het filmpje van Eva komen allerlei fragmenten uit verschillende Molseries voorbij. Uit de derde Belgische Mol is een fragment te zien van Marc, de Mol, tijdens een zelfde soort opdracht als opdracht 3 van deze aflevering: een speurtocht waarbij steeds keuzes gemaakt moeten worden en bij een fout antwoord een kandidaat moet achterblijven. Waarom wordt juist dit fragment getoond? Om te suggereren dat er ook nu weer een Belgische Mol actief zal zijn in de speurtocht-opdracht (de Vlaamse Eva)?
Ik denk t ook!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Hmmm, het lijkt op een... een mannengezicht, of zie ik dat verkeerd?
ik blijf erbij dat turn turn turn ook kan duiden op 'draaien' van plaatjes, oftewel een dj.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Niemand wat bijzonders? Hier zijn wat dingen die ik tijdens het surfen tegenkwam;
Schiffers.fm
- De eerste aanwijzing is een fragment uit het nummer "Turn, Turn, Turn" van The Byrds. De regels die we te horen krijgen zijn: 'A time of love, A time of hate, A time of war, A time of peace.." Beluister het fragment hier.
- "WIDM Fan" ziet hier, gelet op de vier regels die we te horen krijgen, een mogelijke hint richting Inge of Liesbeth in via 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
- Het kan ook zijn dat de tegenstellingen in de vier regels verwijzen naar Alex die zichzelf 'ambivalent' noemt: "Ik ben heel ambivalent, ik kan het ene moment zus vinden en het andere moment zo."
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef washandje het volgende:
Zitten wel vrij vergezochte dingen bij..
Idd je moet kijken naar concrete mollenacties.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die hints moet je echt negeren. Ze zijn op 1000 manieren te interpreteren ...
Waar precies zie jij een geknield persoontje?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zie iemand geknield naar rechts zitten. Maar toen opeens zag ik het gezicht. Ik denk dat het een mannen-gezicht is, maar van wie. Maar dat geknield persoontje, ziet nog iemand dat
of 'a time of love, a time of hate' = voetbal = Dick Jol. Sport verbroedert maar ook hooligans etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Schiffers.fm
- De eerste aanwijzing is een fragment uit het nummer "Turn, Turn, Turn" van The Byrds. De regels die we te horen krijgen zijn: 'A time of love, A time of hate, A time of war, A time of peace.." Beluister het fragment hier.
- "WIDM Fan" ziet hier, gelet op de vier regels die we te horen krijgen, een mogelijke hint richting Inge of Liesbeth in via 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
- Het kan ook zijn dat de tegenstellingen in de vier regels verwijzen naar Alex die zichzelf 'ambivalent' noemt: "Ik ben heel ambivalent, ik kan het ene moment zus vinden en het andere moment zo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |