Terwijl nr7 toch eigenlijk het meest interesante beeld opleverd. Mooi gedaan Erikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hele fraaie serie:
#1 - Leuk portretje
#3 - Leuke straatfoto
#4 - bijzonder fraaie zonsondergang
#5 - leuke straatfoto. Iets onscherpe achtergrond was beter geweest om een duidelijk onderscheid te maken tussen man en achtergrond.
#6 - Mooie nachtfoto. Jammer dat-ie niet helemaal scherp isDe mist voegt wel wat toe denk ik.
#7 - Ik zie niet helemaal wat de mensen aan het doen zijn. Het blijft een beetje een vakantiekiekje voor me.
Volgens jouw smaak jaquote:Op zondag 7 januari 2007 17:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Terwijl nr7 toch eigenlijk het meest interesante beeld opleverd.
Ik had niet genoeg kwaliteitsfoto's voor zo veel showcasesquote:Op zondag 7 januari 2007 18:08 schreef ultra_ivo het volgende:
1 en 6 zijn voor mij de mooiste. 1 vanwege de typische make-up en houding voor Chinese optredens, 6 voor het moderne China. Maar eigenlijk vraagt zo'n reis om 2 of 3 showcases met onderwerpen, bijv een concertenshowcase, stadsshowcase en een showcase straatfotografie.
Daar heb ik helaas niet echt tijd voor gehad.quote:
In combinatie met mist.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Kurk het volgende:
Schitterende foto'sIs dat nou trouwens die smog?
Die mist is juist leuk aan die foto omdat het de sfeer van Shanghai goed weergeeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:28 schreef Shark.Bait het volgende:
plaatje van Shanghai (nummer 6) is leuk, jammer van de mist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |