quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:29 schreef Yildiz het volgende:
Mooie actie.
UPDATE 2: Mission accomplished. Ook de resterende 20 procent is er nu achter dat GeenStijl een onbetrouwbaar medium is. Trouwens, we zagen net Elvis lopen, in de supermarkt! Joehoe ANP, doe es bellen...
Oh men van statistiek hebben ze ook geen verstandquote:"Jongeren geven GeenStijl een betrouwbaarheid van 21 procent", aldus Meurders. Dat betekent dat ruim 79 procent van de bezoekers ons NIET vertrouwen
Ik denk dat ze heel goed weten dat ze belangrijk zijn, voor die 20%.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef gday het volgende:
Geenstijl wordt met de dag triester, ondanks dat ik dacht dat dat niet meer zou kunnen.
Ze krijgen teveel aandacht. Dan krijg je deze onzin. Ze vinden zichzelf heel belangrijk.
Jij bent geen fokker dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:10 schreef roelofjan het volgende:
Ach kom, dit is het perfecte antwoord op Meurders.
Meurders: "Geenstijl is onbetrouwbaar."
Geenstijl: "Meurders is dood!"
En het blijft leuk om te zien hoe heel Fok altijd spontaan ongesteld raakt als Geenstijl genoemd wordt. Ze weten de gevoelige snaar van de fokkertjes wel te raken blijkbaar.
Nou best makkelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:15 schreef haaahaha het volgende:
hatenman, hoe kun je een website nu haten? Dan ben je ook niet helemaal fris volgens mij.
Je begrijpt het niet he?quote:
Je begrijpt mijn punt gewoon niet, jammer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef haaahaha het volgende:
Man, haten, je haat toch geen community? Het is toch niks persoonlijks tussen jou en die website? Ik vind het 'haten' zo sneu van je.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:25 schreef haaahaha het volgende:
ik snap je punt prima. Volgens mij snap jij er geen ene hol van, met je haten.
Ik heb mij hier ook ook geregistreerd, maar dit is gewoon een van de vele websites die ik vaak bezoek, niets meer.quote:
En jij dan, degene die alles op Geenstijl letterlijk interpreteert en het je zo aantrekt dat je Geenstijl daardoor haatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die alles letterlijk interpreteren op FoK!.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef haaahaha het volgende:
oprotten nu ihvk, ik ben je alweer zat
Ik vind het ook wel humorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef opgebaarde het volgende:
Nah, op zich beste mooie reactie van geenstijl op het onderzoek van Meurders, beetje morbide en er zijn betere reacties mogelijk maar ik zie er de humor wel van in vooral omdat ze in hun bericht eigenlijk al aangeven dat het een 'grap' is.
Nou nou, je vindt jezelf wel erg hilarisch, of niet?quote:
ik vind hem ook best wel kostelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:10 schreef roelofjan het volgende:
Ach kom, dit is het perfecte antwoord op Meurders.
Meurders: "Geenstijl is onbetrouwbaar."
Geenstijl: "Meurders is dood!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |