quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem snap alleen niet dat mensen die zich Arsenal supporter noemen hopen dat een speler van een club zoals manyoo het goed doet.
Fulham op 0-1 bij West Ham![]()
Kortzichtige kneuzenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.
Ga je schamen dat je Arsenal in je ondertitel durft te zetten![]()
Trek je van hun niks aan, volgens hun mag ik alleen maar de wedstrijden van Arsenal kijken. Deze jongen wil gewoon genieten van het vak voetbal en ik probeer gewoon zoveel mogelijk wedstrijden te kijken. Ik ben wel degelijk een fan van Arsenal, maar als blijkt dat ze later spelen kijk ik gewoon gerust naar een andere wedstrijd. Zo simpel is het toch ? Overigens lopen ze schijnheilig te doen, maar ondertussen zappen ze gewoon naar de wedstrijd van Chelskiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Kortzichtige kneuzen![]()
of lopen jullie die kerel te dissen?
Zou je even aan je vriend, DutchGooner, willen vragen naar welke wedstrijden hij vanmiddag keek ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.
Ga je schamen dat je Arsenal in je ondertitel durft te zetten![]()
Niet lijkt me.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:37 schreef fanneke het volgende:
Rust 0-2 voor Liverpool.
Ik vraag me af hoe dit Watford ooit van die laatste plaats af wil komen.![]()
Leuk dat ik nu gezien heb waar die tvp vaandaan komtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:11 schreef stevengerrard het volgende:
tvp
Je mag naar elke wedstrijd kijken, ik hou je niet tegen kan alleen niet begrijpen dat je een andere club verkiest boven je "eigen" club als die speelt en ik snap idd ook niet dat je een spits van een rivaal doelpunten gunt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Trek je van hun niks aan, volgens hun mag ik alleen maar de wedstrijden van Arsenal kijken.
Spuit 11, zeg dan niets.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach laat ze gewoon. Zelf denken ze vast dat ze in Londen wonen naast het stadion.
Dat bepaal ik niet, zeg alleen dat je niets moet zeggen als je er blijkbaar niets vanaf weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu bepaal jij ook nog eens of ik mag posten of niet![]()
Optyfen, ik heb maar een keer een wedstrijd van een andere club verkozen boven die van Arsenalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je mag naar elke wedstrijd kijken, ik hou je niet tegen kan alleen niet begrijpen dat je een andere club verkiest boven je "eigen" club als die speelt en ik snap idd ook niet dat je een spits van een rivaal doelpunten gunt.
Jezus, dat ik hier nog op inga.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan prima overweg met fanneke en gunner.
Wat zei je Jan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:24 schreef Grimm het volgende:
Je moet de zwevende kiezers ook overtuigen wouter
De meest voor de handliggende antwoordquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor
Kan prima overweg met fanneke en gunner.
5 doelpunten gemist bij WHU-Fulham. Dit is de eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef numero_uno het volgende:
hoe lang is MOTD nu bezig?
toch nog maar 10 minuten maar ik heb het idee dat ik de helft al gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |