Nou wat ik alleen duidelijk probeerde te maken is dat je enorm weg van 'm bentquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig dat ik trouwens pas 30 seconden na de goal reageerde en niemand nog een reactie had![]()
West Ham v Fulham is de hoofdwedstrijd en de andere doe ik regelmatig zappen, doe ik altijd als Arsenal niet speeltquote:
Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik hoop dat Man U gaat winnen ? Ik zeg alleen dat ik hoop dat Larsson weer een goaltje mee gaat pikken, want ik gun het deze man zo erg. Maar goed laat ook maar, met jouw valt duidelijk niet te praten.
Yep 2, keeper blunder. Hij duikte erop maar de bal slipt er net onder door en word van richting verandert naar de goal.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2 keer ? Op teletekst staat nog altijd 1 goal op zijn naam
Smakelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, Chelsea zal toch niet meer in gevaar komen dus ik ga friet halen, en daarna Arsenal
Ik wilde net gaan posten 'verliezen van West Ham'. Hoe was de wedstrijd eigenlijk? Terechte uitslag? (weer gelijkspel) Speelde Boa Morte? Hoe was Montella? (hele dag op de uni geweest)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Fulham maakt de 3-3 in de 93e minuut
Engels en aangenaamquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten 'verliezen van West Ham'. Hoe was de wedstrijd eigenlijk?
Yup (weer gelijkspel)quote:Terechte uitslag?
Niet echt opvallendquote:Speelde Boa Morte?
Heeft maar 25 minuutjes gespeeld, niet echt een indruk van gekregenquote:Hoe was Montella?
jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi op naar Arsenal, is de opstelling al bekend ?
Wie ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
4-0 Chelsea
Heb je de 6-3 nederlaag tegen Arsenal nog steeds niet verwerkt ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
Die verdediging van ARsenal wat een drama
Dat heeft er niet mee te maken, maar die verdediging is niet Arsenal waardigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de 6-3 nederlaag tegen Arsenal nog steeds niet verwerkt ?
Op Hoyté na is dit de verdediging waarmee ze de laatste weken mee spelen, dus ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat heeft er niet mee te maken, maar die verdediging is niet Arsenal waardig![]()
DG had al een vreemd voorgevoelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gilberto Rood !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |