Wat is je probleem nou ? Henry is voor mij inderdaad de beste voetballer ter wereld en ik blijf bewondering hebben voor deze sterspeler. Maar dit betekend niet dat ik niet van andere voetballers geniet zoals Larsson. Hij blijft ook een heerlijke voetballer naar wie ik graag kijk. Moet ik als voetbalfanaat nou echt alleen maar naar de wedstrijden van Arsenal gaan kijken, kom nouquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent in de wat met Henry lijkt mij?
Ik heb geen probleem snap alleen niet dat mensen die zich Arsenal supporter noemen hopen dat een speler van een club zoals manyoo het goed doet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou ? Henry is voor mij inderdaad de beste voetballer ter wereld en ik blijf bewondering hebben voor deze sterspeler. Maar dit betekend niet dat ik ook van andere voetballers geniet zoals Larsson. Hij blijft ook een heerlijke voetballer naar wie ik graag kijk. Moet ik als voetbal fanaat nou echt alleen maar naar de wedstrijden van Arsenal gaan kijken, kom nou![]()
Inmiddels is het alweer 2-0Carrick en Park
![]()
Waar zeg ik dat ik hoop dat Man U gaat winnen ? Ik zeg alleen dat ik hoop dat Larsson weer een goaltje mee gaat pikken, want ik gun het deze man zo erg. Maar goed laat ook maar, met jouw valt duidelijk niet te praten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem snap alleen niet dat mensen die zich Arsenal supporter noemen hopen dat een speler van een club zoals manyoo het goed doet.
Jij bent duidelijk niet te snappen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed laat ook maar, met jouw valt duidelijk niet te praten.
Wie scoorde trouwens voor Chelski ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben for president
Lamps.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie scoorde trouwens voor Chelski ?
heb je eindelijk sport1?quote:
Op je kamer is dus niet mogelijk ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit wel beneden.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:49 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea terecht voor, had meer kansen moeten creeeren. Maar wat een verademing tov woensdag.
Lampard
Denk het niet. Moeten we weer een hele kabel neerleggen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op je kamer is dus niet mogelijk ?
Montella ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
en Fulham maakt 2-2
Hij is de laatste weken aardig op dreefquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:21 schreef dndiek het volgende:
McBride
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Chelski op een 2-0 voorsprong door Robben, Day-V kom maar snel uit je stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |