Ze was toch vannacht weer zo amicaal met haar loverboy? Is dat niet bevallen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef n1ek het volgende:
Nena heeft er geen zin meer in
"Hier zijn geen mensen waarmee ik iets heb"
Nog even de letterlijke tekst die Natasia uit haar smerige strot weet te krijgen tijdens de puntenverdeling van Sylvia:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef Ace1 het volgende:
Net dat filmpje gezien over die populariteitspoll.... BAAAH wat kots ik op natasia. En brian. En nog een stel behalve sylvia en huub.
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Een teken van zelfbeheersing en beschaving, dat Sylvia hier rustig onder bleef.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even de letterlijke tekst die Natasia uit haar smerige strot weet te krijgen tijdens de puntenverdeling van Sylvia:
Sylvia: "Natasia krijgt van mij 1 punt .. omdat ze..."
Natasia: "Een hekel aan je heeft, maar dat weet je toch al"
Sylvia: "Vaak respectloos is, net zoals nu"
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Daar verdenk ik dgk al de hele tijd vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???
Is hier iets aan de hand waar wij niets van weten en wat ze waarschijnlijk niet had mogen zeggen?
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???
Is hier iets aan de hand waar wij niets van weten en wat ze waarschijnlijk niet had mogen zeggen?
Bart gaf Ilona 3 punten en andersom ook. Dus zo goed gaat het niet. Er zijn alleen nog 2 personen die ze beide nog erger vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef elsie het volgende:
gaat het dan toch nog goed komen tussen Huub en Bart ?het kan wel hoor dat zie je ook met Ilona en Bart.
Bart uit vervelingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Snapt iemand dat Huub nu gewoon quasi gezellig met Bart gaat praten, terwijl hij weet hoe Bart over hem denkt?
Van mij zou ze dezequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.
Maar dat mag toch sowieso wel? 'Carte blanche' komt op mij meer over als dat ze zelfs dingen mag doen die normaal niet mogen. Zoiets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.
Als ze die niet heeft gekregen, dan neemt ze die zelf wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eens kijken of Natasia nog contactpunten moet in leveren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zei net of Sylvia haar bed wilde opmaken, Syl reageert niet waarop Natas zegt "Ik sprak tegen je" en even later "trut"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |