Jah ik ging dus vanavond met een vriend (die heb ik irl ja
![]()
) bier drinken en pokeren die in Nijmegen woont en dat was gezellig enzo.
Maar aan alles komt een einde, dus pakte ik de bus naar het station en luisterde ik naar m'n fijne mp3's.
En toen begon de ellende. Ik kwam aan, liep naar het peron en zag de trein wegrijden. De laaste wel te verstaan
En ik wou dus wel naar huis omdat m'n OV niet geldig is in het weekend en andere redenen.
Dus ik begon lopen richting de brug van Nijmegen, maar gelukkig zijn er nog meer mensen die dan wakker zijn. Ik dus naar zo'n kerel schreeuwen aan de andere kant van deweg of ik achterop mocht (hihi) en dat mocht
![]()
Helaas ging 'ie maar tot kutdorp Lent....
In Lent aangekomen dus weer wezen lopen over de boeren stinkwegen tot er een auto kwam. Rebels als ik was ging ik als een mongool zwaaien aan de kant van de weg, en ja hoor hij stopte.
2 jongens en 1 meisje zaten erin en ik vroeg waar ze heen gingen. "Elst" zeiden ze. "Kan ik mee?" vroeg ik, waarop hun zeiden "Is goed!". Ik dus "
![]()
"
Lang verhaal in die tussentijd maar ik kwam dusaan in Elst. En toen moest ik dus dat tyfusstuk nog lopen.
Alleen maar weilanden en koeien voor een uur lang
En toen was ik thuis
![]()
En ging ik er een topic over openen
![]()
Op Fok!
![]()
En heb ik nu een Aldibiertje
Tjuus!!
LastFM03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor